کد مطلب: 

270101

آبروریزی یک استقلالی در ماجرای کارلوس

یک هوادار استقلال دست به کار عجیبی در ماجرای ژان کارلوس زده است.
آبروریزی یک استقلالی در ماجرای کارلوس

به گزارش سیتنا، در روزهای گذشته اخباری در خصوص حضور ژان کارلوس، ستاره برزیلی تیم نائوچیکو برزیل در استقلال به گوش می‌رسید و این هافبک بازیساز حتی پیج رسمی آبی‌ها هم فالو کرده بود.

در شرایطی که در رسانه‌های برزیل عنوان شد او قطعا راهی استقلال می‌شود اما مدیران این باشگاه ماجرا را تکذیب کردند و حالا مشخص شد داستان از کجا آغاز شده است.

رسانه نزدیک به باشگاه نائوچیکو برزیل در گزارشی به این ماجرا پرداخت. در این گزارش آمده یکی از هواداران خارج‌نشین استقلال که پیش از این هم وعده‌های دروغین داده بود به کارلوس گفته که از طرف باشگاه استقلال می‌خواهد او را جذب کند و حتی از او خواسته تا صفحه رسمی این تیم را فالو کند. ستاره برزیلی هم که از ماجرا خبر نداشته حرف او را پذیرفته و حتی در بازی آخر نائوچیکو از هواداران این تیم خداحافظی کرده اما حالا مشخص شده این پیشنهاد فیک بوده است. باشگاه استقلال در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب کارلوس ندارد و خریدهای خارجی با تایید ساپینتو انجام خواهد شد.

این هوادار استقلال قبلا هم در ماجرای پرداخت طلب دیاباته و میلیچ برای آن‌ها رسید جعلی فرستاده و باعث عصبانیت شدید این دو ستاره شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-07-04 10:55

افزودن دیدگاه جدید