کد مطلب: 

269804

هدیه منصوریان به استقلال

به نظر می‌رسد امید حامدی‌فر خرید بعدی استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشد.
هدیه منصوریان به استقلال

به گزارش سیتنا، هافبک جوان و خوش آتیه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، یکی از بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی توجه ویژه‌ای روی آن وجود دارد و نام او در بیست سالگی دور و بر تیم‌های مدعی شنیده شده است. سن پایین، تجربه بازی در لیگ برتر و عضویت در تیم امید ایران همه از ویژگی‌هایی است که حامدی‌فر را تبدیل به خریدی خیلی خوب می‌کند.

پیش از این و زمانی که محرم نویدکیا سکان هدایت سپاهان را بر عهده داشت از هافبک جوان نفت به عنوان یکی از خریدهای اصلی او نام برده می‌شد. یحیی گل‌محمدی هم در لیست اولیه‌ خود به مدیران باشگاه نام امید حامدی‌فر را قرار داده بود تا این بازیکن دو مشتری پر و پا قرص را در همان ابتدا برای خود ببیند.

اما در حال حاضر استقلال مهم‌ترین مشتری حامدی‌فر در لیگ برتر است. قهرمان فصل قبل لیگ با توجه به جای خالی‌ای که در فاز دفاعی‌اش دارد به دنبال جذب بازیکنی آینده‌دار در این پست است و به احتمال فراوان با هافبک نفت آبادان قرارداد امضا خواهد کرد.

هر چند یکی دیگر از تیم‌های استان خوزستان هم به دنبال جذب حامدی‌فر است اما این بازیکن بعد از پایان لیگ برتر پس از مشورت با علیرضا منصوریان، مجاب شد پیراهن استقلال را بر تن کند. سرمربی نفت آبادان سال گذشته در کنفرانس‌های مطبوعاتی متعدد خود از حامدی‌فر به عنوان یکی از استعدادهای ایران نام می‌برد و سبک بازی‌اش را با کریم باقری، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران مقایسه می‌کرد. در حدی که در مصاحبه خود بعد از بازی با نفت گفت: امید حامدی‌فر با توکل به خداوند و در صورت تمرکز کافی و پشتکار بی وقفه می‌تواند فوتبال ایران را به داشتن کریم باقری جدید امیدوار کند .

در صورت پیوستن حامدی‌فر به استقلال او بعد از مهدی قایدی دومین ستاره جنوبی است که منصوریان به تیم محبوبش آورده و حالا باید در انتظار درخشش وی در تیم جدیدش بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-06-24 20:39

افزودن دیدگاه جدید