کد مطلب: 

269735

آزار و اذیت شیطانی دختر دانشجو توسط پنج آدم‌ربا

فرمانده انتظامی مرند جزئیات دستگیری پنج آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر "مرند" کرده بودند، تشریح کرد.
آزار و اذیت شیطانی دختر دانشجو توسط پنج آدم‌ربا

به گزارش سیتنا، سرهنگ "محمد جلیلیان" اظهار داشت: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک های شهر "مرند" به پلیس گزارش شد که طی آن پنج نفر در یکی از تفرجگاهها که یک دختر دانشجو با نامزدش درحال صحبت بودند نسبت به ربودن و آزار و اذیتش اقدام می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد پنج نفر از آدم ربایان که اهل یکی از روستاهای شهرستان و دارای سابقه شرارت بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و در این راستا پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ "جلیلیان" خاطرنشان کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضائی، اقتدار و سرعت عمل پلیس شهرستان در دستگیری و گرداندن آنها در سطح شهر مورد استقبال شهروندان قرارگرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.

فرمانده انتظامی مرند با تاکید بر اینکه پلیس و قوه قضائیه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهند کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و شهرستان مرند محل امنی برای مجرمان نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-06-21 15:51

افزودن دیدگاه جدید