کد مطلب: 

269294

شهباززاده به درد پرسپولیس نمی خورد

مرتضی فنونی‌زاده معتقد است سجاد شهباززاده به درد پرسپولیس نمی خورد و انگیزه کافی برای پوشیدن پیراهن این تیم را ندارد.
شهباززاده به درد پرسپولیس نمی خورد

به گزارش سیتنا، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را به خصوص از سمت پرسپولیس شاهد بودیم که مزد آن را هم خیلی زود گرفتند و عالیشاه دروازه حریف را باز کرد. نمی‌دانم در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس افت کرد و نزدیک بود از تیم بی‌انگیزه و سقوط کرده فجرساپسی گل بخورد.

وی ادامه داد: درخشش گوهری و بی‌دقتی مهاجمان فجر باعث شد که پرسپولیس جریمه نشود. البته من فکر می‌کنم اگر به بازیکنان امید بازی می‌داد، قشنگ‌تر و بهتر بود زیرا نایب قهرمانی تقریبا قطعی شده بود و جوانان تیم می‌توانستند یک محک نسبتا جدی بخورند. به نظرم هیچ اتفاقی نمی افتاد اگر بازیکنانی مثل فرجی در این دیدار آخر حاضر نمی‌شدند و چند بازیکن امید می توانستند خود را به سرمربی تیم نشان دهند.

فنونی‌زاده درباره این که چه بازیکنانی باید در پنجره نقل و انتقالاتی از پرسپولیس جدا شوند، اظهار کرد: به نظر من ۷۰ درصد لیست تیم باید فروخته یا کنار گذاشته شوند. بازیکنان زیادی در لیست تیم وجود دارند که در سطح پرسپولیس نیستند و باید درتیم‌های دیگر بازی کنند. پرسپولیس نیاز به خانه‌تکانی دارد و بازیکنانی به تیم اضافه شوند که تیم را هم در مسیر قهرمانی لیگ برتر و هم قهرمانی آسیا کمک کنند. نایب قهرمانی امسال با وجود چنین بازیکن‌هایی کم از قهرمانی نداشت اما برای برگشتن به مسیر قهرمانی، گل‌محمدی نیاز به ابزار خوب و باانگیزه دارد. به نظرم، سرمربی تیم باید هر ۳ بازیکن خارجی پرسپولیس را کنار بگذارد و آن‌ها را به کشورشان بفرستد. هیچ‌کدام از آن‌ها در سطح پرسپولیس نیستند.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شنیده شدن نام‌هایی مثل سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و سجاد شهباززاده در اطراف باشگاه پرسپولیس و همچنین قرارداد بستن با بیرانوند و پورعلی‌گنجی اظهار کرد: پیوستن یک دروازه‌بان و یک مدافع خوب مثل بیرانوند و پورعلی‌گنجی چیزی بود که پرسپولیس نیاز داشت و به نظرم این دو خریدهای خوبی برای تیم خواهند بود. اسماعیلی‌فر و رفیعی هم بازیکنان خوبی هستند اما شهباززاده ه درد پرسپولیس نمی خورد. او پارسال هم با بازار گرمی سعی کرد برای قرارداد بستن با سپاهان، نام پرسپولیس را در لیست مشتری‌هایش بیاورد. او کلا ۲ بازی در آسیا خوب بازی کرد و اکثرا هم نیمکت‌نشین بود. این مهاجم سن و سال زیادی هم دارد و انگیزه کافی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد.

وی در پایان اظهار کرد: این تیم اگر می خواهد به قهرمانی برسد، ضمن حمایت هواداران باید بازیکنانی را جذب کند که انگیزه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشند و بتوانند به تیم کمک کنند تا به مسیر قهرمانی بازگردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-06-03 17:00

افزودن دیدگاه جدید