کد مطلب: 

269289

باجو: شرم آور و دیوانگی است که ایتالیا در جام جهانی نباشد

روبرتو باجو این را «دیوانگی» می‌داند که ایتالیا به‌عنوان قهرمان اروپا به جام جهانی صعود نکرد.
باجو: شرم آور و دیوانگی است که ایتالیا در جام جهانی نباشد

به گزارش سیتنا از فوتبال ایتالیا، تیم ملی فوتبال ایتالیا با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی از رسیدن به جام جهانی بازماند تا ناکام بزرگ رقابت های انتخابی لقب گیرد. این در حالی بود که ایتالیا در تابستان عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را به دست آورده بود.

روبرتو باجو گفت: ایتالیا قهرمان اروپا شد، به نظر من شرم آور و دیوانگی است که این تیم نتوانست به جام جهانی راه یابد. ناکامی در رسیدن به قطر پیامدهای «روانی» ایجاد کرد. بالاخره هر تیمی در فوتبال می تواند یک روز بد داشته باشد و فکر می کنم ایتالیا با وجود شایستگی برابر مقدونیه روز بدی داشت و حریف هم از همین مسئله استفاده کرد و توانست برنده شود. فکر می‌کنم ایتالیا با حذف جام جهانی با عواقب روانی روبرو شد. در بازی با آرژانتین این مسئله را در تیم شاهد بودیم. شما نمی توانید آرامش و اعتماد به نفس بازیکنان آرژانتین را با وضعیت فعلی ما مقایسه کنید.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: روبرتو مانچینی کار خارق‌العاده‌ای انجام داد، باید به او احترام گذاشته شود و به او اجازه داده شود به کارش ادامه دهد. ما استعدادهای جوانی داریم که به آنها فرصت بازی در سری آ داده نمی شود و این یک مشکل شناخته شده ساختاری در فوتبال ایتالیا است.

در صورتی که اکوادور به دلیل جعل اسناد یکی از بازیکنان خود در مسابقات مقدماتی حذف شود، هنوز شانس بسیار بسیار ضعیفی برای حضور ایتالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ وجود دارد.  ایتالیا به عنوان بالاترین تیم در رده بندی جهانی فیفا ممکن است جای این تیم را بگیرد اما به احتمال زیاد تیم دیگری از آمریکای جنوبی به جای آن تیم صعود خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایتالیا این هفته در دیداری که در ومبلی بین قهرمان اروپا و آمریکای جنوبی برگزار شد با سه گل شکست خورد. لائوتارو مارتینز در دقیقه ۲۸، آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۱+۴۵ و دیبالا ۴+۹۰ برای آرژانتین گل‌زنی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-06-03 09:26

افزودن دیدگاه جدید