کد مطلب: 

269161

اختلاف ایرج طهماسب و حمید جبلی واقعیت دارد؟

در حالی‌که به دلیل غیبت حمید جبلی در «مهمونی»، شایعه اختلاف او با ایرج طهماسب بر سر زبان‌ها افتاده است، مجید توکلی، مشاور این سریال شبکه نمایش خانگی، تاکید کرد این دو هنرمند پیشکسوت که سالهاست دوست هستند، از هم هیچ دلخوری ندارند و تنها دلیل همکاری نکردن‌شان، تصمیم جبلی برای کناره‌گیری از کار سینما، تلویزیون و تئاتر است.
اختلاف ایرج طهماسب و حمید جبلی واقعیت دارد؟

به گزارش سیتنا، مجید توکلی، مشاور ایرج طهماسب در برنامه شبکه نمایش خانگیِ «مهمونی»، در گفت‌وگو با برنامه «استودیون هشتِ» رادیو، درباره شایعه اختلاف بین ایرج طهماسب و حمید جبلی توضیحاتی داد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا جای حمید جبلی در «مهمونی» خالی‌ است، گفت: «آقای جبلی و آقای طهماسب از رفقای قدیمی هستند و آقای جبلی، هم سر تمرین و هم سر فیلمبرداری ما آمده است.»

توکلی در توضیح کم‌کاری حمید جبلی توضیح داد: «آقای جبلی آن‌طور که من اطلاع دارم، دیگر بنا ندارد کار کند. حالا ایشان نخواسته علنی این را اعلام کنند، ولی من از گپ و گفت‌هایشان متوجه شدم که فعلاً تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند در تلویزیون، شبکه خانگی، تئاتر و… کار کنند.»

او در واکنش به شایعه اختلاف حمید جبلی و ایرج طهماسب گفت: «ایشان فعلاً قصد کار کردن ندارند و برای همین دامن زده شده است به شایعات و این‌که با آقای طهماسب اختلافات دارند، این شایعه در حالی است که او سر تمرین‌ها و سر صحنه سریال «مهمونی» آمده است.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-05-29 22:10

افزودن دیدگاه جدید