کد مطلب: 

268935

آخرین وضعیت جستجو برای یافتن دختربچه هفت ساله‌ای که در جنگل گم شده بود

دختر بچه گمشده در جنگل‌های منطقه دشت شاد کالپوش هنوز پیدا نشده است.
آخرین وضعیت جستجو برای یافتن دختربچه هفت ساله‌ای که در جنگل گم شده بود

به گزارش فارس، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: عملیات جست‌وجو و نجات تیم‌های هلال‌احمر استان سمنان برای یافتن دختر بچه هفت ساله در منطقه دشت شاد کالپوش همچنان ادامه دارد و متأسفانه این دختر خردسال هنوز پیدا نشده است.

وی بیان کرد: به علت تاریکی شب و عدم امکان جست‌وجو، تیم‌های مردمی و امداد و نجات از ساعت ۲:۴۰ دقیقه دیشب عملیات جست‌وجو را متوقف کردند و صبح مجدد از ساعت ۶:۳۰ به منطقه برای ادامه جست‌وجو اعزام شده‌اند.

در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، خبر مفقودی دختر بچه هفت ساله در جنگل‌های منطقه دشت‌شاد حسین‌آباد کالپوش به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد.

بلافاصله تیم‌های امدادی از میامی و شاهرود به منطقه اعزام شده‌اند و کار جست‌وجو را آغاز کردند. تیم‌های اعزامی شامل یک تیم از شعبه میامی به ظرفیت هفت نفر، یک تیم چهار نفره از پایگاه شهدای میامی، یک تیم از شاهرود به تعداد ۶ نفر و یک تیم آنست با دو قلاده سگ زنده‌یاب وارد عمل شدند.

همچنین ۱۰ تیم به تعداد ۵۰ نفر از خانه هلال دشت شاد با پنج دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی امدادی برای یافتن این دختر بچه وارد عمل شدند.

یک تیم از هلال‌احمر مینودشت و یک تیم آنست و تیم واکنش سریع از هلال‌احمر گلستان نیز در منطقه حضور دارند و عملیات جست‌وجو و نجات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-05-21 10:02

افزودن دیدگاه جدید