کد مطلب: 

268200

قتل پسر نه ساله به دست پدر معتاد

بامداد جمعه دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک 9 ساله در شهرستان بردسیر کرمان، تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک توسط پدرش به قتل رسیده که فوراً دستور بازداشت متهم صادر شد.
قتل پسر نه ساله به دست پدر معتاد

به گزارش ایران، افشین صالحی‌نژاد، دادستان بردسیر استان کرمان در تشریح این خبر گفت: با شروع تحقیقات از سوی تیم جنایی مشخص شد مرگ کودک در اثر ضرب و جرح ناشی از تنبیه بدنی توسط پدرش بوده و شدت جراحات وارده موجب مرگ این کودک شده است و تلاش‌های تیم پزشکی نیز برای نجات پسربچه از مرگ مؤثر واقع نشد.

دادستان بردسیر اظهار داشت: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد پدر این کودک سابقه اعتیاد به مواد مخدر داشته و مدتی قبل نیز مادر این کودک از پدرش جدا شده و آسیب اجتماعی طلاق در کنار اعتیاد، زمینه‌ساز بروز خشونت خانگی و فوت پسربچه بوده است.

این مقام قضایی یادآور شد: میزان آسیب‌های اجتماعی در شهر نگار نسبت به سایر نقاط شهرستان بردسیر قابل ملاحظه بوده، بنابراین کاهش آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و ارائه راهکارهای تازه‌تر است.

وی در پایان گفت: متهم این پرونده روانه زندان شده و تحقیقات در زمینه قتل این کودک همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک‌کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر 9 ساله وارد شده که در نهایت منجر به مرگ وی شد.

دادستان بردسیر با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی جز پدر در این جنایت نقشی نداشته و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه‌اش را تنبیه اعلام کرده و بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است.

وی تأکید کرد: پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-04-25 09:35

افزودن دیدگاه جدید