کد مطلب: 

267673

قتل نگهبان به‌خاطر یک احتمال

فردی که در یک درگیری فیزیکی اقدام به تیراندازی و قتل یک نفر کرده بود، دستگیر شد.
قتل نگهبان به‌خاطر یک احتمال

به گزارش ایسنا، ساعات اولیه آخرین روز از مردادماه سال ۱۴۰۰ بود که خبری مبنی بر تیراندازی و مصدومیت دو مرد جوان در مقابل یک دامداری در محله فیروزآباد شهرری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شد و در تحقیقات اولیه نیز مشخص شد که یکی از نگهبانان دامداری و مردی جوان با شلیک گلوله مصدوم شده‌اند. این افراد به بیمارستان منتقل شدند اما ساعاتی بعد اعلام شد که نگهبان دامداری به دلیل شدت آسیب دیدگی جان خود را از دست داده‌اند.

با مرگ نگهبان رسیدگی به پرونده وارد فاز دیگری شد و با دستور بارپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری، تحقیقات از سوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.با حضور تیم جنایی در محل، صاحب دامداری که او نیز در درگیری حضور داشت به کارآگاهان گفت، ساعت حدود ۳۰ دقیقه بامداد بود که نگهبان دامداری به من خبر داد یک خودروی پژو ۲۰۶ با سه سرنشین در کنار دیوار دامداری توقف کرده است. نگهبان گفت احتمال دارد که پژوسواران قصد سرقت از دامداری را داشته باشند و به همین دلیل نیز دو نفری یک چوب برداشته و برای جلوگیری از سرقت احتمالی به سراغ پژو سواران رفتیم. دقایقی بعد درگیری میان ما بالا گرفت که در همین حین فردی اقدام به تیراندازی کرد که در جریان آن نگهبان و یکی از پژو سواران مصدوم شدند.

 در ادامه تحقیقات و رسیدگی به پرونده دو سرنشین پژو نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به پلیس آگاهی منتقل شدند، این افراد اظهارات متفاوتی را مطرح کردند، یکی از آنها در تحقیقات گفت: برای دور دور و گشت از خانه خارج شدیم و برای چند لحظه ای در مقابل دیوار دامداری توقف کردیم که ناگهان سه مرد جوان که یکی از آنها مقتول بود به سمت ما آمدند و درگیری صورت گرفت، در حین درگیری فردی که از طرف مقابل بود تیراندازی کرده است.

اظهارات پژو سواران با اظهارات صاحب دامداری تفاوت داشت و به همین دلیل ماموران تحقیقات خود را ادامه دادند، تا اینکه مشخص شد در شب حادثه برادر صاحب دامداری به نام شهرام نیز در محل حضور داشته که قبل از حضور ماموران آنجا را ترک کرده است، بدین ترتیب دستور بازداشت شهرام صادر و مرد جوان برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد.

همچنین از آنجایی که سومین سرنشین پژو که در این حادثه مصدوم شده بود از نزدیک تیرانداز را دیده بود و تنها شاهد ماجرا بود از وی نیز خواسته شد تا عامل تیراندازی را از بین متهمان دستگیر شده شناسایی کند که فرد مضروب نیز شهرام را به عنوان عامل تیراندازی شناسایی و معرفی کرد.

شهرام که در ابتدا منکر هرگونه مشارکت در این جنایت بود، پس از مواجهه با مدارک پلیسی لب به اعتراف بازکرد و گفت که شب حادثه در دامداری بوده و چون احتمال می‌دادند که پژو سواران سارق باشند، از اسلحه شکاری استفاده کرده و هنگامی که درگیری بالا گرفته اقدام به تیراندازی کرده که تیر به نگهبان دامداری و یکی از پژو سواران اصابت کرد و پس از آن نیز از محل متواری شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: برای شهرام به اتهام قتل عمدی و برای سایر متهمان به اتهام مشارکت در قتل پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-04-06 18:07

افزودن دیدگاه جدید