کد مطلب: 

267344

این بازیکنان در حد پوشیدن پیراهن تیم ملی نبودند!

ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متاسفانه نفراتی که کنار اسکوچیچ بودند تحت تاثیر افراد بیرونی قرار گرفتند.
این بازیکنان در حد پوشیدن پیراهن تیم ملی نبودند!

به گزارش سیتنا، ضیا عربشاهی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران، درباره شکست ۲ - صفر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی، مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*شرایط تیم ملی این دفعه فرق می‌کرد زیرا مشخص نبود برخی بازیکنان مانند مجید حسینی، عارف غلامی و مهدی پور چطور به تیم ملی دعوت شده بودند. آنها در حد و اندازه پوشیدن پیراهن تیم ملی نبودند، مخصوصا غلامی که در بازی با کره خیلی از سمت او لطمه خوردیم. بازی خیلی درگیرانه بود و می توانستیم‌ گل اول را به ثمر برسانیم اما روی خودخواهی حاج صفی این اتفاق رخ نداد.

*تاکتیک کره این بود که از دو سمت به تیم ما فشار بیاورد و خیلی خوب هم در این امر موفق ظاهر شد. تا زمانی که شجاع خلیل زاده بود سون نمی توانست کار خاصی از پیش ببرد، اما درست پس از خروج او سمت چپ ما مانند اتوبان شد و بازیکنان کره خیلی راحت نفوذ می کردند و همین امر دلیل شکست ما مقابل کره بود. البته هنوز چیزی تمام نشده و ممکن است بتوانیم در بازی با لبنان دوباره صدرنشین شویم.

*آقایی که امسال از طریق یک تیم باشگاهی به فوتبال ورود کرده و از یک تیم پرطرفدار سه بازیکن را به تیم ملی تحمیل کرد، ضربه بدی به تیم ملی زد. با وجود این باخت چیزی از ارزش بازیکنان و کادرفنی کم نمی شود، اما متاسفانه نفراتی که کنار اسکوچیچ بودند تحت تاثیر افراد بیرونی قرار گرفتند زیرا حضور در تیم ملی حق بازیکنانی مانند ترابی، سرلک، رضاییان یا حتی حردانی بود، اما در حق آنها جفا شد. آقای محترم بهتر است هر چه زودتر برود دنبال کارهای خودش در شرکت هلدینگ تا بیشتر از این ضربه نخوریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-03-26 18:45

افزودن دیدگاه جدید