کد مطلب: 

267181

ترابی: زورمان به استقلال ۱۲ نفره نرسید

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال به دنبال گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس بزرگ بود و به هدفش هم رسید.
ترابی: زورمان به استقلال ۱۲ نفره نرسید

به گزارش سیتنا، مهدی ترابی پس از تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: همه متوجه شدند که چه تیمی دنبال مساوی بود. ما یک سر و گردن بالاتر از استقلال بودیم. آنها ۱۲ نفره بودند و زورمان به آنها نرسید.

وی ادامه داد: خدا کند سیدعلی با قصد و غرض سوت نزده باشد. مگر می‌شود چند صحنه در ضد حمله خطا شود و داور سوت نزند؟ در صحنه‌ای که شاید ۳۰ درصد خطا باشد، داور به نفع استقلال سوت زد. به نظر شما چرا اینگونه می‌شود؟ دلیلش مشخص است، چون ما مظلوم هستیم. همیشه می‌خواهند سر ما را ببرند.

ترابی درمورد اختلاف استقلال با پرسپولیس و شانس قهرمانی تیمش، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که اختلاف را کم کنیم. همه می‌دانند که برخی‌ها عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا اتفاقاتی بیرون زمین رقم بخورد، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: سیدعلی هرچه سوت بود به نفع استقلال زد. حالا می‌روند یک یا دو صحنه پیدا می‌کنند و می‌گویند فلان صحنه خطا بود یا نبود. من توپ را از مدافع خارجی استقلال دزدیدم و او پای من را زد و داور خطا نگرفت.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که به صدر جدول برسیم. امروز هم مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم و شرمنده هواداران شدیم. وقتی دروازه‌بانی در دقیقه ۸۵ کارت زرد می‌گیرد یعنی درحال وقت تلف کردن است. آنها دنبال گرفتن مساوی از پرسپولیس بزرگ بودند و به هدف خود هم رسیدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.4 (7 رای)
سیتنا 4
2022-03-17 23:43

افزودن دیدگاه جدید