کد مطلب: 

266710

سیاستی که امیر قلعه‌نویی داشت و فرهاد مجیدی ندارد

شاید بتوان حساس ترین بازی هفته بیست و یکم را دیدار دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان نامید.
سیاستی که امیر قلعه‌نویی داشت و فرهاد مجیدی ندارد

به گزارش خبرورزشی، این دیدار درحالی روز یکشنبه آینده از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود که نتیجه بازی رفت با حکم کمیته انضباطی به سود آبی پوشان عوض شد. حالا شاگردان امیر قلعه نویی قصد دارند ثابت کنند ماجرای بازیکن گابنی را فراموش نکرده و قصد تلافی دارند! از رقابت ویژه سرمربیان استقلالی دو تیم که بگذریم باید به یک بازیکن خاص اشاره کنیم؛ امین قاسمی‌نژاد!

گل گهر سیرجان بازیکنان زیادی با سابقه استقلالی در اختیار دارد اما یکی جدید و خاص تر است. امین قاسمی‌نژاد در حالی در تابستان گذشته استقلال را به پرسپولیس ترجیح داد که فرزاد مجیدی برادر سرمربی آبی‌ها این اتفاق را پیروزی در دربی نقل و انتقالات خواند! با این وجود فرهاد مجیدی از امین قاسمی‌نژاد در نیم فصل اول زیاد بازی نگرفت تا در نهایت این مهاجم مازندرانی راهی گل گهر سیرجان شود.

حالا امین قاسمی‌نژاد با انگیزه‌های خاصی برابر فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها بازی می‌کند و پیش بینی می‌شود یکی از نفرات اصلی تیم قلعه نویی باشد. شاید یکی از تفاوت‌های امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی را نیز باید در سیاست این دو مربی تعریف کرد. امیر قلعه نویی در زمان سرمربیگری در استقلال به راحتی اجازه جدایی به بازیکنانش نمی‌داد حتی اگر قرار بود روی نیمکت بنشینند!

سرمربی سابق استقلال و فعلی گل گهر سیرجان معتقد بود این بازیکنان در صورت جدایی برابر تیم سابق خود (بخوانید استقلال) از انگیزه فراوانی برخوردار شده و تیم او را اذیت می‌کنند.

این درحالی است که به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی سیاست امیر قلعه نویی را در مورد بازیکنان نداشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 4
2022-03-04 00:32

افزودن دیدگاه جدید