کد مطلب: 

266638

سانحه‌ رانندگی برای صورت زخمی دنیای فوتبال(+عکس)

فرانک ریبری ستاره فرانسوی سابق بایرن‌مونیخ و فعلی سالرنیتانا دچار سانحه رانندگی شده و چند روز به استراحت نیاز دارد.
سانحه‌ رانندگی برای صورت زخمی دنیای فوتبال(+عکس)

به گزارش سیتنا، باشگاه سالرنیتانا رسما تایید کرد که ستاره فرانسوی این تیم یعنی فرانک ریبری دچار سانحه رانندگی شده است. در بیانیه این باشگاه ایتالیایی آمده است: "فرانک ریبری در حالی دچار یک سانحه رانندگی شده که راننده وسیله نقلیه نبوده است. یک آسیب جزئی به سر این بازیکن وارد شده و او جهت احتیاط به چند روز استراحت نیاز دارد."

در همین راستا کالچو مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه به چیزی حدود هفت روز به استراحت احتیاج خواهد داشت و پس از آن می‌تواند به تمرینات تیم سالرنیتانا بازگردد.

گفتنی است روز شنبه، این بازیکن ۳۸ ساله کاپیتان سالرنیتانا در تساوی ۱-۱ مقابل بولونیا در ورزشگاه آرچی بود. اگر درمان این بازیکن یک هفته به طول بینجامد، او دیدار روز جمعه سری آ مقابل اینتر در سن سیرو را از دست خواهد داد.

ریبری یکی از ستاره‌هایی بود که در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در ترکیب تیم ملی فرانسه ظهور کرد و بعد از انتقال به بایرن مونیخ به نمایش های خیره کننده خود ادامه داد و حتی تا آستانه کسب توپ طلا نیز پیش رفت. ریبری در سال ۲۰۱۹ به حضور ۱۲ ساله خود در بایرن مونیخ پایان داد و به فیورنتینا پیوست. ستاره فرانسوی بعد از دو فصل حضور در فیورنتینا، تابستان گذشته راهی سالرنیتانا شد و شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی او در پایان فصل وجود دارد.

سانحه‌ رانندگی برای صورت زخمی دنیای فوتبال(+عکس)

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-03-01 08:02

افزودن دیدگاه جدید