کد مطلب: 

266553

لغو محدودیت‌های کرونایی در امارات

بر اساس قوانین جدید اداره ملی مدیریت بحران و حوادث امارات که از امروز شنبه 26 فوریه قابل اجراست؛ مسافران عازم به این کشور تنها باید گواهی تایید شده واکسیناسیون COVID-19 حاوی کد QR را ارائه دهند و نیازی به PCR تست نخواهند داشت، همچنین استفاده از ماسک در فضاهای باز اختیاری است و نزدیکان مبتلایان به کرونا و کسانی که با آن‌ها در تماس بوده‌اند نیز لازم نیست قرنطینه شوند.
لغو محدودیت‌های کرونایی در امارات

به گزارش کیوسک امارات ، اداره ملی مدیریت بحران و حوادث امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسافران عازم به این کشور تنها باید گواهی تایید شده واکسیناسیون COVID-19 حاوی کد QR را ارائه دهند.

در همین حال، مسافرانی که واکسینه نشده‌اند باید نتیجه آزمایش PCR منفی خود را با اعتبار 48 ساعت ارائه دهند. آنها همچنین می‌توانند یک گواهی سلامت (با کد QR) ارائه دهند که جزئیات و اطلاعات آن ظرف یک ماه از تاریخ سفر به روز شده باشد. این قانون از امروز 26 فوریه به اجرا در می آید.

همچنین این اداره، روز جمعه اعلام کرد استفاده از ماسک در فضاهای باز در امارات اختیاری است. لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز اقتصادی و گردشگری نیز لغو شده است. با این حال استفاده از ماسک در فضاهای بسته همچنان اجباری است. قوانین جدید از شنبه 26 فوریه اعمال خواهد شد.

نزدیکان مبتلایان کووید-19 و کسانی که با آن‌ها در تماس بوده‌اند نیز لازم نیست قرنطینه شوند. NCEMA اعلام کرده است که در عوض، آنها باید دو آزمایش PCR را به فاصله پنج روز از هم انجام دهند.طبق روال گذشته، پروتکل‌های جداسازی افراد مبتلا ادامه خواهد یافت. در اکثر مناطق امارات، افرادی که تست کووید-19 آن‌ها مثبت می‌شوند معمولاً باید حداقل ده روز را در قرنطینه به سر ببرند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (25 رای)
سیتنا 1
2022-02-26 16:52

افزودن دیدگاه جدید