کد مطلب: 

265868

عنایتی: علی کریمی بخواهد بازی کند در خدمتش هستیم!

رضا عنایتی در کنغرانس پیش از بازی با استقلال: با تمام وجود کار می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل رده خوبی داشته باشیم.
عنایتی: علی کریمی بخواهد بازی کند در خدمتش هستیم!

به گزارش سیتنا، رضا عنایتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از دیدار معوقه هوادار و استقلال گفت: ما مقابل تیمی بازی داریم که با توجه به آمار به حق بهترین تیم بوده و فوق العاده در فاز دفاع و حمله و کارهای تیمی قوی است. تبریک می‌گویم به دوست خوبم آقای فرهاد مجیدی. ما طی هفته گذشته که آن اتفاقات افتاد مقداری برنامه‌هایمان به هم ریخت و مجبور شدیم سه چهار روز تیم را تعطیل کنیم و از روز یک‌شنبه تمرینات‌مان را شروع کردیم و برای بازی مقابل استقلال که شخصیت و وجهه خوبی دارد آماده شدیم. می‌دانیم کار بسیار سختی داریم. نقاط ضعف و قوت این تیم را به بچه‌ها گوشزد کرده‌ایم و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. خیلی مصمم هستیم که در نیم فصل دوم شرایط را بهتر کنیم چرا که در نیم فصل اول امتیازات مفتی از دست دادیم. با انگیزه‌ای که در بچه‌ها دیدم، مطمئنم عزم‌شان را جزم کرده‌اند که کارهای بزرگی در نیم فصل دوم انجام دهند و استارت آن از فردا خواهد بود. با تمام وجود کار می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل رده خوبی داشته باشیم.

او در خصوص خریدهای جدیدشان گفت: بازیکنانی که جذب کردیم به بازی فردا می‌رسند. ما آقای بابک مرادی و بابا محمدی را جذب کردیم و انشاالله در روزهای آینده دو، سه بازیکن دیگر به ما اضافه می‌شوند تا ترکیب‌مان کامل‌تر شود. بازیکنانی هم داشتیم که از لحاظ فنی فوق‌العاده خوب بودند اما چون در تفکرات تیمی ما نبودند جدا شدند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. مطمئن باشند کارشان را دنبال می‌کنم و دلم با آنهاست ولی دنیای حرفه‌ای است و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. اگر صلاح باشد بازیکنان جدید را بازی می‌دهم و اگر نه برای بازی‌های بعدی آماده می‌شوند.

عنایتی در خصوص تعداد زیاد استقلالی‌های سابق تیم‌شان گفت: طبیعی است که این اتفاق به حساسیت‌های بازی اضافه کند. بازیکنانی که از تیم‌های قبل‌شان جدا می‌شوند انگیزه‌های خاصی دارند ولی این انگیزه اگر کنترل شده نباشد می‌تواند جواب عکس دهد. ما کامل با بچه‌ها صحبت کرده‌ایم. ما بحث استقلال یا تیم‌های دیگر نداشتیم بلکه بازیکنانی گرفتیم که برای ما کارایی داشته باشند. شاید اگر بازیکنی از پرسپولیس هم می‌توانستیم برای جذبش برنامه ریزی کنیم، این کار را انجام می‌دادیم. دنیای حرفه‌ای این مسائل را نمی‌شناسد ولی بیس تیم ما بازیکنانی هستند که قبلا در استقلال بازی کرده‌اند و ما توقع داریم که تمام تفکرشان را روی کار تیمی بگذارند تا ما بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط خوبی را تجربه کنیم.

سرمربی هوادار ادامه داد: استقلال خیلی از رکوردها را در نیم فصل اول جا به جا کرد. کار تیمی دفاعی آنها خیلی خوب است و باخت نداشتن آنها کار ما را سخت می‌کند. بازی فوق العاده سختی است ولی انگیزه بالایی داریم.  انشاالله در پایان بازی نتایج خوبی بگیریم. 

او در خصوص هجمه‌ای که به مربیان در تقابل با تیم‌های سابق‌شان وارد می‌شود گفت: ما آمادگی همه چیز را داریم و فضای مجازی بستری را برای یک سری آدم فراهم کرده، آدم‌هایی که فکر نمی‌کنند زیاد حرف می‌زنند! ما اگر به این موضوع اهمیت دهیم باید کارمان را تعطیل کنیم. همه مربیان لیگ ما آبروی‌شان مهم است و نسبت به کارشان شرف دارند. همه با تمام توان برای تیم‌شان کار می‌کنند. 

عنایتی در خصوص پیشنهادی که به علی کریمی برای بازی در تیمش داده بود گفت: باید یک تشکر از علی کریمی کنم که در ویدئویی که دیدم در یازده نفر اسم من را آورد و این بزرگی این مرد را می‌رساند. او انقدر تواضع داشت که خودش را در آن تیم نگذاشت. من سیستم بدنی او را که دیدم خیلی خوشم آمد و الان هم فوق العاده آماده است و من شوخی نکردم و جدی می‌گویم که اگر علی کریمی قصد بازی کردن داشته باشد، من یک جای خالی برای علی آقا گذاشتم و اگر افتخار دهد در خدمتش هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-02-03 16:44

افزودن دیدگاه جدید