کد مطلب: 

265659

فرصت استقلال برای رسیدن به رکورد ۴۸ ساله پرسپولیس

استقلال تهران این فرصت را دارد که نیم فصل دوم را هم بدون شکست مانده و به رکورد بی نظیر پرسپولیس ۱۳۵۲ برسد که بدون شکست عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ را به دست آورد.
فرصت استقلال برای رسیدن به رکورد ۴۸ ساله پرسپولیس

به گزارش سیتنا، پرسپولیس در سال ۱۳۵۲ با ۱۵ برد و ۷ مساوی قهرمان لیگ کشور شد هر چند پرسپولیس در سالهای ۹۷ و ۹۹ با تنها یک باخت، به این آمار فوق العاده نزدیک شده بود.

به هر حال پرسپولیس در مسابقات سال ۱۳۵۲ بدون شکست قهرمان شد اما در تاریخ مسابقات فوتبال باشگاه های تهران هم قهرمان بدون شکست داشته ایم.

در سال ۶۱ پرسپولیس با کسب ۱۳ برد و ۴ مساوی قهرمان مسابقات شد، شاهین ۶۴ با ۷ برد و ۴ مساوی و تنها یک باخت در ضربات پنالتی تیم دوم تهران شد، پرسپولیس ۶۵ با ۸ برد و ۲ مساوی قهرمان تهران شد، پرسپولیس در سال ۶۷ هم با ۱۱ برد و ۴ مساوی قهرمان شد، پرسپولیس و استقلال سال ۱۳۶۹ هم با ۱۳ برد و ۴ مساوی تیم های اول و دوم مسابقات فوتبال باشگاه های تهران شدند.

اما در لیگ دیگر هیچ تیمی نتوانسته است بدون شکست مسابقات فوتبال لیگ را به پایان ببرد، پرسپولیس سال گذشته تنها با یک شکست برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک عنوان قهرمانی را در مسابقات لیگ به دست آورده و امسال هم تنها برابر تیم آلومینیوم اراک بازنده شده است اما استقلال در هیچ کدام از مسابقاتش بازنده نبوده است و به همین علت است که شانس یک لیگ بدون باخت را برای استقلال در مسابقات فوتبال لیگ امسال کشورمان قائل هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-01-27 08:16

افزودن دیدگاه جدید