کد مطلب: 

265406

جنایت استقلالی‌ها را نمی‌بخشیم

مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اقدامی که باشگاه استقلال درباره کرونا انجام داد جنایت در حق بازیکنان و خانواده تیم نفت مسجد سلیمان بود که ما به این راحتی دست از سر این افراد فریبکار و وزارت ورزش برنمی‌داریم.
جنایت استقلالی‌ها را نمی‌بخشیم

به گزارش سیتنا، پیرو انتشار خبر کرونایی شدن ۱۷ عضو تیم استقلال اعم از بازیکنان و مربیانش، در برخی رسانه‌ها عنوان شد استقلالی‌ها در سفر به شهر مسجد سلیمان به این بیماری مبتلا شده اند. مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر و مثبت شدن تست کرونا بازیکنان استقلال که به تازگی با تیم نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر مسابقه داده بودند اظهارات تندی را مطرح کرد.

از ابتلای اعضای تیم استقلال به بیماری کرونا مطلع شدید؟

بله و این موضوع باعث ناراحتی و البته نگرانی اعضای تیم ما هم شده است.

​برخی بر این اعتقادند که اعضای تیم استقلال در سفر به مسجد سلیمان و به دلیل حضور بیش از حد هواداران نزدیک به کاروان تیم استقلال به این بیماری مبتلا شده اند؟

اجازه بدهید دقیقاً توضیح بدهم. شب قبل از بازی من در جلسه هماهنگی حضور داشتم. همان جا به آقای مرادی ناظر بازی اعلام کردیم که یگان ویژه و نیروی انتظامی در اختیارشان است و تا زمانی که لازم باشد می تواند تیم استقلال را همراهی کند. آقای طاهری سرپرست تیم استقلال هم حضور داشتند و موافقت کردند. سپس تیم استقلال با اسکورت کامل به هتل آزادی رفتند.

مردم هم آنجا بودند؟

قطعاً! در چنین شرایطی مردم می‌آیند و تجمع هم زیاد بود ولی باشگاه نفت مسجدسلیمان و یگان نیروی انتظامی به هیچ عنوان مقصر نیست. ولی روی بحث بیماری کرونا ما بحث داریم.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

البته که توضیح می دهم. اگر خدایی نکرده یکی از بازیکنان ما بابت بیماری کرونا دچار حادثه ای بشود یا یکی از اعضای خانواده شان به این بیماری مبتلا شود ما باشگاه استقلال را مقصر می دانیم و قطعاً از این بابت اعلام خسارت می‌کنیم و این ماجرا را به دستگاه قضایی می کشانیم.

چطور؟

چون آنها می‌دانستند کرونا دارند و این یک خطای بزرگ انسانی است. ما همیشه می‌گوییم که چینی‌ها در شیوع این بیماری مقصر بودند و قطعاً همین طور است چون آنها می دانستند و به کسی نگفتند. الان هم مجموعه استقلال دچار چنین خطایی شده. من نمی دانم این غرور کاذب از کجا آمده؟ این فریبکاری که وارد فوتبال ما شده از کجا آمده؟ چطور ممکن است مدیران باشگاه از این موضوع مطلع نباشند؟ آنها روی موضوع کرونا سرپوش گذاشتند. این دو تیم روز بیست و سوم دی با هم بازی کردند و 4 روز بعد (روز ۲۷دی) مشخص شد که استقلالی‌ها ۱۷ نفرشان کرونا دارند! چطور ممکن است؟ مگر تیم‌ها هر هفته و برای هر بازی تست نمی دهند؟

خبر دارید که سازمان لیگ اعلام کرده پرونده استقلال به کمیته انضباطی می رود؟

کمیته انضباطی؟! کمیته انضباطی برای رسیدگی به کارهای مربوط به شیطنت بازیکنان یا بی احترامی به داور تشکیل می شود. این جا موضوع مرگ و زندگی انسانها در میان است. پای جان خانواده‌ها در میان است. اگر یکی از ما پدر و مادر و یا همسر و فرزند بیمار در خانه داشته باشیم که بیماری زمینه ای داشته باشد و خدای ناخواسته اتفاقی برایش بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ این رفتار با عقلانیت جور در نمی آید. ما قطعاً در این زمینه وزارت ورزش را مقصر اصلی می دانیم. چون مالک و صاحب باشگاه استقلال است. کارفرمای استقلالی‌ها وزارت ورزش است. این رفتار اسمش جنایت است و ما هیچ وقت چنین بی توجهی را نمی بخشیم. مگر مردم جانشان را از سر راه آورده‌اند؟ شک نکنید اگر یک نفر از اعضای تیم ما کرونا بگیرد اولین ارگانی که محکومش می کنیم وزارت ورزش است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.2 (6 رای)
سیتنا 4
2022-01-18 23:47

افزودن دیدگاه جدید