کد مطلب: 

265382

شایعه عجیب درباره جدایی بازیکن مغضوب مجیدی

رضایت نامه هافبک تهاجمی تیم استقلال پس از دیدار این تیم مقابل هوادار صادر خواهد شد.
شایعه عجیب درباره جدایی بازیکن مغضوب مجیدی

به گزارش سیتنا، با توجه به درخواست جدایی بابک مرادی هافبک تهاجمی استقلال، فرهاد مجیدی پس از صحبتی که با این بازیکن خوزستانی انجام داد رضایتش را برای جدایی او اعلام کرد اما این بازیکن هنوز در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برد.

در این حد فاصل باشگاه هوادار با اعلام نیاز به جذب بابک مرادی درخواست رسمی‌اش را به استقلال و مدیر برنامه‌های این بازیکن تحویل داد تا مرادی را به خدمت بگیرد اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

گفته می‌شود با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در چارچوب هفته اول دور برگشت (هفته شانزدهم) در تاریخ دوم بهمن ماه آینده، به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال رضایت نامه بابک مرادی را صادر نمی‌کنند تا این بازیکن مقابل استقلال به میدان نرود.

با توجه به آخرین مصاحبه بابک مرادی درباره شرایطش در استقلال که صحبتهای تندی علیه وضعیتش در این تیم را به زبان آورد، کادر فنی و مدیران این تیم از انگیزه‌های بالای مرادی برای بازی مقابل تیم استقلال مطلع هستند و به احتمال زیاد نمی‌خواهند شرایطی به وجود بیاید که مرادی که توان بازی در پست وینگر و خط حمله را دارد در دیدار این تیم(هوادار) مقابل استقلال به میدان برود.

بابک مرادی در نیم فصل اول لیگ برتر تنها در یک بازی به مدت ۱۲ دقیقه مقابل آلومینیوم اراک در ترکیب این تیم به میدان رفت. او همچنین در بازی جام حذفی استقلال مقابل نود ارومیه نیز در اواخر مسابقه به میدان رفت و یکی از پنالتی زنان تیمش بود که گلش منجر به صعود استقلال از مرحله یک شانزدهم نهایی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-01-18 09:20

افزودن دیدگاه جدید