کد مطلب: 

265225

پرتقاضاترین مشاغل در امارات کدامند؟

به استناد جدیدترین آمار منتشر شده توسط وزارت منابع انسانی امارات، گروه مشاغل «دانشمندان»، «تجزیه و تحلیل داده‌ها»، «هوش مصنوعی»، «یادگیری ماشین»، «داده‌های بزرگ» و «تجارت الکترونیک و استراتژی» طی 10 سال آینده بیشترین تقاضا در بازار کار امارات را خواهند داشت.
پرتقاضاترین مشاغل در امارات کدامند؟

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، با ظهور فناوری های عصر جدید، بازار کار امارات به طور مداوم در حال تغییر است، زیرا بخش های دولتی و خصوصی دائما از فناوری های جدید استفاده می کنند.

انتظار می‌رود که بازار کار امارات شاهد تغییرات اساسی در نتیجه پیشرفت‌های سریع فناوری و تکنیک‌های مدرن باشد که جویندگان کار در این کشور را ملزم به ارتقای مهارت برای مطابقت با نیازهای کارفرمایان محلی و جهانی می‌کند.

نظرسنجی سایت کاریابی Bayt.com نشان داده است که اگرچه 80 درصد از پاسخ دهندگان در منطقه منا از رشد حرفه ای و شخصی خود در طول سال گذشته راضی هستند، یافتن شغل جدید به عنوان بهترین راه حل مرتبط با شغل برای 56 درصد از پاسخ دهندگان دیده می شود. به دنبال آن ترفیع یا افزایش حقوق 21 درصد، یادگیری مهارت های جدید در محل کار 21 درصد و بهبود روابط با همکاران و مدیران 2 درصد پاسخ‌ها را به خود اختصاص داده است.

وزارتخانه های فدرال امارات همیشه یک نیروی راهنما برای بخش هایی بوده اند که آنها را تنظیم می کنند. با حفظ این سنت، وزارت منابع انسانی امارات مشاغلی را فهرست کرده است که احتمالا در 10 سال آینده تقاضای بالایی خواهند داشت.

برای مشاهده لیست برترین مشاغل 10 سال آینده در امارات اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.2 (5 رای)
سیتنا 1
2022-01-12 12:20

افزودن دیدگاه جدید