کد مطلب: 

264823

برنده‌ها، بازنده اصلی «جوکر» شدند!

رضا نیکخواه با وجود اینکه پیروز میدان فصل اول نبود، توانست به محبوبیتی چشمگیر از نگاه تماشاگران دست یابد.
برنده‌ها، بازنده اصلی «جوکر» شدند!

به گزارش فرارو،

از نگاه منتقدان و مخاطبان این رئالیتی شو می‌شود فهید که خلق موقعیت‌های طنز، شوخی‌های طراحی شده و جوکر تایم‌های خلاقانه باعث شده تا رضا نیکخواه چهره طناز و محبوب برنامه شود.

برخلاف او دیگر شرکت کنندگان تلاش شان این بود که از موقعیت‌های طنز و شوخی‌ها فرار کنند، تا یک وقت خنده شان نگیرد و از بازی حذف شوند. عاملی که باعث کسالت و خستگی تماشاگر شده بود.

این موضوع برای عباس جمشیدی فر در فصل دوم هم با قدری تفاوت صدق می‌کند. در قسمت اول وحید آقاپور و هومن برق‌نورد تلاش کردند با ایجاد موقعیت شوخی، دیگر شرکت کنندکان را بخندانند، اما موفق نشدند. آن‌ها برخلاف فصل اول، حتی موفق نشدند قسمت اول را از کسالت درآورند و لبخندی به صورت تماشاگر بیاورند.

در نهایت اما، عباس جمشیدی با جوکر تایم خلاقانه اش توانست این قسمت را از کسالت نجات بدهد. او با اجرای سنتور و کمک گرفتن از ایمان صفا در نقش مار موفق شد که هم مخاطب را بخنداند و هم یک کارت زرد برای وحید آقاپور به ارمغان بیاورد.

در قسمت پایانی فصل اول جوکر، تنها هومن حاجی‌عبداللهی و سهیل مستجابیان باقی ماندند و با توافق مشترک به عنوان برنده برنامه معرفی شدند. اما برنامه آن‌ها آنقدر نا امید کننده و خالی از خلاقیت بود که در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد تماشاگران برنامه قرار گرفتند.

هر چند این هجمه‌ها برای سهیل مستجابیان بسیار بیشتر از هومن حاجی عبداللهی بود. او که در طول فصل اول تلاشش را کرد که از شوخی‌ها دور شود و اخطار نگیرد، جوکر تایم خلاقه اش هم کمک نکرد تا از انتقادها در امان بماند.

اما شرکت کنندگانی همچون سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه‌خواه و امین حیایی که با خندیدن شان از مسابقه حذف شده بودند، بی انتقاد از مسیر نگاه تماشاگران عبور کردند.

در فصل دوم نیز تا اینجای کار سپند امیرسلیمانی، بهنام تشکر و آرش نوذری بیشترین فرار و کمترین شوخی و خلق موقعیت خنده را داشته اند. همین مسئله باعث شده تا اخطاری نگیرند، اما از دید مخاطب بی نمک جلوه کنند. اما با این حال باید در قسمت‌های بعدی جوکر دید که آیا این سه شرکت کننده روند نخندین و نخنداندن را ادامه می‌دهند یا خیر. روندی که هرچند می‌تواند آن‌ها را به پیروزی برساند، اما از محبوبیت شان بسیار کم خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-12-30 08:37

افزودن دیدگاه جدید