کد مطلب: 

264617

گل مردود رونالدو جان نوزاد ۹ ماهه را نجات داد

یک بازوبند کاپیتانی که توسط کریستیانو رونالدو در جریان بازی پرتغال به زمین پرتاب شد ۶۴۰۰۰ یورو در یک حراج خیریه جمع آوری کرد.
گل مردود رونالدو جان نوزاد ۹ ماهه را نجات داد

به گزارش سیتنا، آتش نشان صرب از سوغاتی که از کنار زمین برداشته بود برای جمع آوری کمک های مالی مورد نیاز برای درمان یک نوزاد شش ماهه که از بیماری نادر رنج می‌برد، استفاده می‌کند.

بازوبند کاپیتانی که کریستیانو رونالدو پس از ناکامی پرتغال از برنده شدن مقابل صربستان با عصبانیت روی زمین پرتاب کرد، در یک حراجی خیریه به مبلغ ۶۴۰۰۰ یورو (۷۵۰۰۰ دلار) به یک پیشنهاد دهنده ناشناس فروخته شد.

چند ثانیه مانده به پایان آن بازی، در حالی که نتیجه بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بلگراد ۲-۲ بود، رونالدو فکر می کرد که گل حساس را به ثمر رسانده است، زمانی که توپ به نظر می رسید قبل از دفع استفان میتروویچ از خط دروازه عبور کرده بود اما بدون استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی، این گل  مردود شد.

رونالدوی خشمگین به خاطر اعتراضش کارت زرد گرفت و پس از سوت پایان بازی در حالی که از زمین خارج می‌شد، بازوبند کاپیتانی اش را روی زمین پرتاب کرد.

جورج ووکیچویچ، یک آتش نشان محلی که در استادیوم مستقر شده بود، آن را برداشت و بلافاصله با یک کانال ورزشی منطقه ای تماس گرفت تا آن را برای امور خیریه به حراج بگذارد.

ووکیچویچ روز سه‌شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که پیشنهاد جمع‌آوری بودجه لازم برای درمان یک نوزاد شش ماهه به نام گاوریلو جورجویچ را که از یک بیماری نادر رنج می‌برد، داده است.

این نوزاد با آتروفی عضلانی نخاعی مبارزه می کند، بیماری که از هر ۱۰۰۰۰ نوزاد یک نفر را تحت تاثیر قرار می دهد و در ۹۰ درصد موارد منجر به مرگ یا نیاز به استفاده دستگاه تهویه دائمی تا سن دو سالگی می شود.

پس از اینکه کانال ورزشی Sportklub با بررسی عکس‌ها و فیلم‌های پس از بازی، صحت بازوبند را تأیید کرد، با یک سازمان خیریه همکاری کردند و بازوبند رونالدو را برای یک مناقصه در وب‌سایت حراجی Limundo.com قرار دادند.

۶۴۰۰۰ یورو جمع آوری شده در حراج تنها کسری از مبلغ مورد نیاز برای درمان نوزاد را فراهم کرده است، زیرا امید او به "گران ترین داروی جهان" است - هزینه درمان او حدود ۲ میلیون یورو است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-12-24 00:24

افزودن دیدگاه جدید