کد مطلب: 

264184

عنایتی: به خاطر گل‌محمدی و پیروانی خودم را کنترل کردم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم.
عنایتی: به خاطر گل‌محمدی و پیروانی خودم را کنترل کردم

به گزارش ایران پژواک، رضا عنایتی پس از تساوی 2-2 هوادار مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود. در نیمه اول گل خوبی زدیم اما برتری‌مان را از دست دادیم. با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم. پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار بسیار سنگینی داشته باشیم.

وی ادامه داد: 10 دقیقه ابتدای بازی را کامل از دست دادیم، چون جو ورزشگاه آزادی برخی بازیکنان را گرفته بود، اما به مرور توانستیم شرایط خودمان را برگردانیم و به آن چیزی که باید در زمین اتفاق می‌افتاد، مسلط شویم.

عنایتی اظهار داشت: دیدید که تیم هوادار تا دقیقه 92 در استادیوم آزادی از پرسپولیس پیش بود و این نشان می‌دهد خیلی کار بزرگی انجام داده است. به هر دو تیم خسته نباشید و به بازیکنان خودم خسته نباشید ویژه می‌گویم. اگر یک مقدار خودباوری پیدا کنیم، مطمئناً در بازی‌های گذشته هم که بحث‌های داوری آنها را پیش نمی‌کشم، می‌توانستیم امتیازهای خیلی خیلی بیشتری داشته باشیم. ان‌شاالله به آن خودباوری لازم می‌رسیم و از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کنیم.

وی در مورد تغییر ابتدایی در ترکیب تیمش و جانشینی پیمان میری به جای روح‌الله باقری و چالش ابتدایی بازی عنوان کرد: دوستان به من گفتند نمی‌توانیم در ادامه بازی از او استفاده کنیم و البته باید در این باره سؤال کنم، چون اطلاعات زیادی در این موضوع ندارم. روح‌الله موقع گرم کردن دچار مشکل و درد شد که یک جابجایی داشتیم، اما یک قانونی را به ما گفتند که نمی‌تواند بازی کند. اطلاعات زیادی در این باره ندارم، اما بازیکنی مصدوم شده یا به هر دلیلی ما می‌خواهیم او را قبل از شروع بازی تعویض کنیم. دوستان گفتند بازیکن ما (روح‌الله باقری) می‌تواند روی نیمکت بنشیند، اما دوپینگ چنین چیزی گفته و یکی دو تبصره که نمی‌دانیم چه بود را به ما گفتند. در نهایت گفتند می‌تواند روی نیمکت بنشیند اما نمی‌تواند بازی کند. باید بروم و سؤال کنم و اگر این تبصره و ماده که دوستان گفتند درست باشد، ما مخلص آنها هم هستیم و اطاعت امر کردیم، اما اگر غلط باشد پیگیری می‌کنیم که چه اتفاقی افتاده و چنین صحبتی شده اشت.

سرمربی هوادار در خصوص مسائل داوری گفت: درباره داوری قرار شد صحبت نکنیم، اما امروز به نسبت بازی‌های گذشته‌مان خیلی شرایط بهتر بود و از داور ممنون هستم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. با این حال گاهی ممکن است با برخی سوت‌های کوچک در زمین ما، فشار و استرس وارد می‌شد، اما داور امروز خیلی خوب بود. به دوستانم هم که روی نیمکت نشسته‌اند، توصیه می‌کنم یکسری مسائل را بیشتر رعایت کرده و آنهایی که مسئولیت دارند صحبت کنند. برخی افراد کنار زمین بودند که در حد این حرف‌ها نبودند، اما در دو سه صحنه با نیمکت ما صحبت کردند.

عنایتی با اشاره به برخورد برخی نفرات روی نیمکت پرسپولیس یادآور شد: می‌خواهم بگویم دوستان حد و اندازه خودتان را بدانید و وقتی احترام می‌گذاریم، احترام بگذارند. آقای پیروانی و گل‌محمدی چون روی نیمکت پرسپولیس بودند خیلی خودم را کنترل کردم. هر کسی باید در این فوتبال حد و حدود خودش را بداند. قرار نبود ما بیاییم اینجا 5-4 گل بخوریم و برویم. خیلی خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق افتاد. با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. همیشه برای نیمکت حریف احترام قائلم و کسانی که در حد و اندازه خودشان هستند، صحبت کنند.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید گل دوم هوادار با دست به ثمر رسیده است، خاطرنشان کرد: بله، البته باید باید بررسی کنیم. فاصله من دور بود و اصلاً ندیدم توپ چطور به گل رفت، اما اگر این اتفاق هم افتاده باشد، فکر می‌کنم حامد لک توپ را دفع کرد که به بازیکن ما برخورد کرد. احساس من این است، چون هنوز صحنه را ندیدم. ضمن اینکه در دو صحنه دیگر هم باید فیلم را بررسی کنیم و بعد صحبت کنیم. یکی صحنه گل اول بود و روی گل دوم هم به هیچ عنوان کرنر نبود، اما داور کرنر گرفت. با این حال این مسائل هم در ذهن ماست و باید برویم و ببینیم، شاید ما اشتباه کرده باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-12-09 22:30

افزودن دیدگاه جدید