کد مطلب: 

263738

پاسخ فرهاد مجیدی به حضور جاسوس در استقلال

سرمربی استقلال می‌گوید اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که تعجب آور است.
پاسخ فرهاد مجیدی به حضور جاسوس در استقلال

به گزارش سیتنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار گل‌گهر و استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت:من دوست نداشتم به کنفرانس خبری بیایم و به احترام شما آمدم. اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که از آن تعجب می‌کنم.

وی افزود: تیم من کار کرده، وارد جلسه شده و به استادیوم آمدیم بعد گفتند نمی‌توانید از 2 بازیکن استفاده کنید. نمی‌شد این موضوع را زودتر به ما اعلام کنند؟ نمی‌شد این موضوع را در جلسه هماهنگی اعلام کنند؟ ساعت 13:29 به ما اعلام کردند که نمی‌توانید از 2 بازیکن تیمتان استفاده کنید.دیروز دستیار من گفت چند بازیکن با خودمان به سیرجان ببریم که به او گفتم هر چه داریم باید با خودمان ببریم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود،به هر حال می‌دانم با چه کسی بازی دارم اما از بازیکنانم خواستم با توجه به این مسائل تمام تلاش خود را انجام بدهند.از بازیکنانم ممنون هستم چون فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. فکر نمی‌کنم کسانی که از طرییق تلویزیون بازی را نگاه می‌کردند دروازه‌بان تیم ما را دیده باشند به خصوص که در نیمه دوم حتی به دروازه استقلال هم نرسیدند.

مجیدی تاکید کرد: واقعا جای تاسف دارد که در یک لیگ حرفه‌ای بعد از 5 بازی نامه می‌زنند و می‌گویند بازیکن تیمتان نمی‌تواند بازی کند.امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم دل مردم را خوشحال کنیم.

وی در خصوص بازی گفت: کل بازی در اختیار ما بود و فکر نمی‌کنم گل گهر حتی یک ضربه به چارچوب زده باشد هر چند من هنوز آمار را چک نکردم.2-3 موقیعت داشتیم و می‌توانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم فقط باید در ضربات آخر استفاده می‌کردیم. عدم حضور 2 بازیکن خارجی ما در این نتیجه بی تاثیر نبود.

سرمربی استقلال در خصوص اعتراضاتی که به ناظر بازی داشت گفت: می‌شد شب بازی در نشست هماهنگی بگویند این 2 بازیکن نمی‌توانند بازی کنند. دوست ندارم تمرکزم به هم بخورد و در این موارد حرف بزنم ولی این اتفاقات جدید نیست و از این موارد زیاد در فوتبالمان رخ داده است.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاق امروز به مسائل تبلیغات محیطی و جدال مدیران استقلال و سازمان لیگ بر می‌گردد یا خیر گفت:نه، اصلا بحث من این نیست، اصلا این موارد در حوزه کاری من نیست. به عنوان سرمربی تیم نباید 2 ساعت به شروع بازی این مساله را به من می‌گفتند. مسائل دیگر به حوزه باشگاه مربوط می‌شود. این اتفاقی که امروز رخ داد خنده دارد است و فقط در ایران رقم می‌خورد.

خبرنگاری گفت برخی رسانه‌ها امروز این مسائل را پیش از بازی مطرح کردند که مجیدی پاسخ داد:این رسانه‌هایی که شما می‌گویید اعلام کردند به افرادی ربط دارند که این موضوع را طراحی کردند. همه این رسانه‌ها را می شناسند چون از این کارها خیلی انجام دادند.

وی در خصوص اینکه 2 بازیکن خارجی تیمش شوکه شده بودند گفت: به جرات می‌گویم واقعا خوشحالم این 2 بازیکن به ما اضافه شدند.از بازیکنان تیم سوال کنید این 2 نفر قبل از حضور بچه‌ها در رختکن چگونه به بازیکنان ما در رختکن روحیه می‌دادند. هر 2 نفر با کیفیت بالا هستند و تنها مساله این بود که از آنها ها به خاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهی کردم.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به اینکه تیمش مستحق پیروزی در این مسابقه بود گفت: اگر از فرصت‌ها استفاده می کردیم امروز باید برنده می‌شدیم. حق ما برد بود.

مجیدی در خصوص اینکه خلا یک هافبک در تیمش احساس نمی شود یا خیر گفت: هافبک‌های ما بازیکنان خوبی هستند، ما به دنیال جذب هافبک هم بودیم ولی از نظر وقت دچار مشکل بودیم. همه این نفرات را با ساعت‌ها مشورت جذب کردیم. فقط از طریق فیلم ایجنت‌ها آنها را جذب نکردیم. 90 دقیقه بازی آنها را با نرم افزار اسکایپ تماشا کردم. الان فقط می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم ولی در نیم فصل یک بازیکن خوب به ما اضافه می‌شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در تیمش جاسوس وجود دارد گفت: کجا؟ من به احترام شما به کنفرانس آمدم.من به خاطر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و خبرنگاران به اینجا نیامدم. اصلا این مسائلی که شما می‌گویید برایم مهم نیست. تک تک بازیکنانم شریف هستند و در تیم من اصلا چنین مساله‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-11-24 19:54

افزودن دیدگاه جدید