کد مطلب: 

263314

تصویر جنجالی بازی ایران که تلویزیون به نمایش نگذاشت

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان با کارت قرمزی که برابر لبنان گرفت، از هدایت تیم ایران در دیدار مقابل سوریه محروم شد.
تصویر جنجالی بازی ایران که تلویزیون به نمایش نگذاشت

بهه گزارش سیتنا، پس از گل دقیقه ۹۱ سردار آزمون لابه لای پخش تصاویر شادی بازیکنان تیم ایران، ناگهان کارگردان تصویری از دراگان اسکوچیچ را به تصویر کشید که با همراهی کادر تیم ملی و مسئولان برگزاری بازی به سمت سکوهای ورزشگاه هدایت می‌شد.

سرمربی کروات تیم ملی توسط داور قطری از زمین اخراج شده بود اما تصویری از آن به نمایش درنیامد.

ایوان هاشک سرمربی لبنان اما در نشست خبری بعد از این بازی، گفت: رفتار مربی تیم ملی ایران (دراگان اسکوچیچ) مناسب تیمی نیست که کاندیدای صعود به جام جهانی است. چرا سرمربی لبنان چنین مصاحبه‌ای کرد؟ مگر اسکوچیچ چه کار کرده بود؟

از لبنان خبر رسید ماجرا به پس از گل سردار آزمون برمی‌گشت. وقتی مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۹۱ گل تساوی را به ثمر رساند، دراگان اسکوچیچ که فشار زیادی را (به دلیل خط زدن مهدی طارمی و شکست احتمالی برابر لبنان) تحمل می‌کرد به سمت نیمکت حریف شادی کرد و برانکارد کنار زمین را به آنها نشان داد! همین اتفاق واکنش نیمکت تیم ملی لبنان و درگیری‌هایی را به دنبال داشت تا داور مسابقه سرمربی ایران را از زمین اخراج کند.

کاش ایوان هاشک سرمربی تیم ملی لبنان به جای انتقاد از اسکوچیچ اشاره‌ای هم به وقت‌کشی شاگردان خودش به ویژه در نیمه دوم می‌کرد. اینکه ملی‌پوشان لبنانی روی هر برخوردی خودشان را به زمین انداخته و وانمود به مصدومیت می‌کردند و از آن بدتر ورود برانکارد به زمین و وقت کشی افرادی بود که آن را به زمین برده و قرار بود بیرون ببرند!

چه بسا اگر سرمربی لبنان هم جای اسکوچیچ بود و این وقت کشی منسوخ شده به وسیله برانکارد را می‌دید آن واکنش را نشان می‌داد و...!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-11-12 19:22

افزودن دیدگاه جدید