کد مطلب: 

263045

انتخابم استقلال است نه پرسپولیس

اللهیار صیادمنش لژیونر فوتبال ایران که در حال حاضر در تیم زوریا لوهانسک بازی می‌کند، می‌گوید آرزویش بازی در جام جهانی است.
انتخابم استقلال است نه پرسپولیس

به گزارش ایران پژواک، اللهیار صیادمنش یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در لیگ اوکراین عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. اللهیار هفته گذشته موفق شد یک گل بسیار زیبا در لیگ گنفرانس اروپا برای زوریا به ثمر برساند و باعث برتری تیمش مقابل زسکا صوفیه بلغارستان شود و در بازی این هفته تیمش هم ۲ گل تماشایی زد و بهترین بازیکن زمین شد.

با صیادمنش که یکی از شانس‌های دعوت شدن به تیم ملی است در خصوص وضعیت خودش و تیمش، شانس دعوت به تیم ملی، بازی مقابل مورینیو و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم. او می گوید: «با این تیم ملی خوبی که داریم قطعا شانس اول صعود به جام جهانی خواهیم بود. خدا را شکر بازیکنان بسیار خوبی داریم و کادر فنی باکیفیتی در تیم ملی حضور دارند که باعث می‌شود برای صعود به جام جهانی خوشبین باشیم. خب آرزوی هر بازیکنی است که اول در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و بعد بتواند تجربه حضور در جام جهانی را بدست بیاورد. من هم آرزو دارم این اتفاق برایم بیفتد و بتوانم به همراه تیم ملی به جام جهانی بروم.»

او درباره پیشنهاد پرسپولیس به او گفت: «خب من حرفم را دلی زدم چون استقلال را دوست دارم و این تیم باعث پیشرفتم شد. در واقع استقلال و هوادارانش باعث شدند تا شناخته شده شوم و به فوتبال اروپا برسم. به همین خاطر اگر بخواهم به فوتبال ایران برگردم انتخابم استقلال خواهد بود و با تمام احترامی‌که برای پرسپولیس و هوادارانش قائلم به این تیم نخواهم رفت.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-11-03 17:58

افزودن دیدگاه جدید