کد مطلب: 

262912

اقدام زشت خانم خواننده لس آنجلسی

احلام خواننده زن مشهور ایرانی خارج از کشور می گوید که 26 سال سن دارد و خیلی شوهر دوست دارد.
اقدام زشت خانم خواننده لس آنجلسی

به گزارش سیتنا، احلام خواننده زن مشهور بدون تعارف می گوید که 26 سال سن دارد و خیلی دوست دارد شوهر کند. احلام همچنین گفت هرکسی به من علاقه دارد خواستگاری کند تا من بررسی کنم! این گفته های احلام با واکنش کاربران رو به رو شده است و خیلی از کاربران احلام اولا گفته اند که او بیش از 26 سال سن دارد و سن خود را به دروغ می گوید و برخی دیگر هم گفته اند که احلام باید حیا داشته باشد نباید در تلویزیون و برنامه پر مخاطب بگوید که شوهر دوست دارم از من خواستگاری کنید.

یکی از بزرگترین حاشیه های اخیر احلام حمله او به صبا راد مجری زن مشهور بود که نوع صحبت تلویزیونی و رادیویی صبا راد را مسخره می کند و می گوید که همه ی اینها ادا است. البته این مسخره کردن احلام هم بی جواب نماند و صبا راد به او حمله کرد. 

احلام متولد 1370 در اصفهان، خواننده است. سال ها در لیگ برتر جام خلیج فارس زنان در ایران فوتبال بازی کرد تا اینکه وارد موسیقی شد و حالا دبی زندگی می کند و می تواند به زبان عربی هم بخواند. او 174 سانتی متر قد دارد.

در شهر اصفهان در یک خانواده 4 نفره تنها با یک برادر بزرگ شد، پدرش شغل آزاد و اصالتا اهوازی بوده که فوتبال هم بازی می کرد و مادرش اصفهانی و خانه دار است. تنها برادرش نیز در عرصه موسیقی فعالیت دارد. فوتبال را از دوران کودکی از کوچه شروع کرد تا اینکه با حمایت پدر ابتدا وارد فوتسال شد تا اینکه در نهایت فوتبال چمنی را ادامه داد و وارد لیگ برتر فوتبال زنان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-10-31 07:13

افزودن دیدگاه جدید