کد مطلب: 

262462

خیانت بازیکن جنجالی پاریسن‌ژرمن به همسرش

حال و روز مائورو ایکاردی چندان خوب نیست و به نظر می رسد این بازیکن شرایط دشواری را تجربه می کند.
خیانت بازیکن جنجالی پاریسن‌ژرمن به همسرش

به گزارش خبرآنلاین، از همان روزهای ابتدایی ظهور ستاره گلزنی به نام مائورو ایکاردی در ترکیب سمپدوریا و در ادامه اینتر شاهد بروز حواشی فراوان در اطراف این بازیکن بودیم. شروع رابطه با واندا نارا به زعم بسیاری خیانت مائوریتو به مکسی لوپز، مهاجم آرژانتینی بود و بسیاری از هواداران فوتبال از همان ابتدا به خاطر این کار علاقه چندانی به مائورو ایکاردی نداشته و از این بازیکن انتقاد می کردند.

اما در ۲۴ ساعت اخیر حالا شایعاتی در مورد خیانت مائورو ایکاردی به واندا نارا و ارتباط این بازیکن با یک مدل آرژانتینی منتشر شده تا دوباره انتقادات از این بازیکن شدت بگیرد. حالا نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد مائورو ایکاردی صبح امروز و پس از انتشار جدایی از واندا نارا، تمرینات پاری سن ژرمن را از دست داده و در کمپ تمرینی این باشگاه غیبت داشته است. به نظر می رسد این مهاجم باتجربه دچار افسردگی شده و حال و روز مساعدی بعد از انتشار این اخبار در شبکه های اجتماعی ندارد.

باید دید واکنش باشگاه پاری سن ژرمن و مائوریسیو پوچتینو به این بی انضباطی مائورو ایکاردی چه خواهد بود. اخباری در مورد تمایل مالکان جدید و متمول نیوکاسل به خرید مائورو ایکاردی در فصل زمستان منتشر شده و ممکن است در صورت ادامه این رفتارها، پاری سن ژرمن قید این بازیکن را زده و مجوز فروش او به نیوکاسل را صادر کند. پاری سن ژرمن جمعه شب در لیگ یک تیم آنژه را شکست داد و حالا آنها سه شنبه در لیگ قهرمانان میزبان لایپزیش خواهند بود که بعید است ایکاردی در این دیدار حاضر شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-10-17 17:52

افزودن دیدگاه جدید