کد مطلب: 

260501

پیشنهاد استقلال را به خاطر پرسپولیس رد کردم

سروش رفیعی، ستاره خلاق سپاهان و بازیکن پیشین پرسپولیس خبر از تمدید قرارداد احتمالی با این باشگاه اصفهانی داد.
پیشنهاد استقلال را به خاطر پرسپولیس رد کردم

به گزارش ایران پژواک، عملکرد درخشان در فصل گذشته در ترکیب سپاهان باعث شد تیم های مطرح لیگ تقریبا همگی برای خرید این ستاره خلاق اقدام کنند. مهمترین اظهارات سروش رفیعی که یک گفت‌وگوی مشروح را در زیر می‌توانید بخوانید:

* در اوایل پنجره تابستانی مورد توجه گل گهر و امیر قلعه نویی قرار گرفتم اما با احترام به سرمربی سابق خود این پیشنهاد را رد کردم.

* یکی از ارکان باشگاه استقلال با من تماس گرفت و کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ منفی خود را اعلام کردم. ابتدا شایعاتی در مورد تمایل استقلال به جذبم را شنیدم و در نهایت یکی از اعضای باشگاه برای مذاکره تماس گرفت. در مکالمه اول صحبتی از مسائل مالی نشد و فقط بحث فنی مطرح شد. فردای آن روز گفتم با توجه به سابقه حضور در پرسپولیس و البته شرایط خاص بازی کردن در دو تیم بزرگ پایتخت، امکان انتقال به استقلال برایم وجود ندارد.

* اگر یک بازیکن با تمام تمرکز در یکی از این دو تیم بزرگ پایتخت بازی نکند، نمی‌تواند فشار موجود را تحمل و رضایت هواداران جلب کند.

* در مورد شادی نکردنم بعد از گلزنی با تراکتور مقابل استقلال و باز کردن دروازه رحمتی در استادیوم آزادی باید بگویم که قصد ناراحت کردن هواداران استقلال را نداشتم.

* تجربه دو سال قبل کار کردن زیر نظر یحیی گل محمدی در پدیده برای طرفین خوشایند نبود و به همین دلیل اصلا سرمربی پرسپولیس در تابستان امسال برای جذبم اقدام نکرده است.

* سبک بازی مورد علاقه یحیی گل محمدی و استفاده از سیستم خطی نیز مناسب بازی من نیست.

* یک نیم فصل در باشگاه شهر خودرو خدمت آقای گل محمدی بودم. خیلی خوب همه چیز پیش می‌رفت اما متاسفانه یکی دو تا مصدومیت بد داشتم. شکستگی و ترک خوردگی استخوان ترقوه و کشیدگی عضله برایم بد شد ولی در زمان‌هایی که مصدوم نبودم بازی می‌کردم.

* انتهای تقریبا نیم فصل، خیلی واضح و شفاف و با صداقت با آقای گل محمدی صحبت کردم. آقای گل محمدی بیشتر به خاطر سیستمی که برای بازی در نظر می گیرند یعنی ۲-۴-۴ خطی، نظرشان این بود که من نمی‌توانم کمک کنم و شرایط تیمی هم نمی‌تواند به من کمک کند.

* بعد از آن دیگر درباره‌ بحث فنی با ایشان صحبتی نکردم و این ذهنیتی است که از قبل برای من به وجود آمده است.

* الان شرایطم خیلی بهتر از دو سال پیش است که کنار ایشان بودم ولی حتما این ذهنیت وجود دارد.

* رابطه خوبی با حمید مطهری مربی پرسپولیس دارم اما هیچ مذاکره ای برای انتقال به پرسپولیس نداشتم.

* چیزی که خیلی واضح باید بگویم این است که چون امسال با سپاهان بودم از نیم فصل درباره تمدید قرارداد صحبت کردیم و من خودم هم مشتاق بودم بمانم.

* تا این لحظه  قرارداد رسمی با باشگاه سپاهان امضا نکردیم اما باشگاه سپاهان در حال حاضر تنها گزینه من در ایران است.

* آقای نویدکیا این اجازه را به من داده‌اند که در مورد بحث بیرون از ایران هم فکر کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-08-26 03:29

افزودن دیدگاه جدید