کد مطلب: 

260412

سومین خرید پرسپولیس بالاخره مشخص شد

اگرچه روز دوشنبه به دلیل برخی مشکلات علی نعمتی نتوانست به صورت رسمی قرارداد خود را با سرخپوشان امضا کند، ولی این قرارداد حالت رسمی به خود می‌گیرد.
سومین خرید پرسپولیس بالاخره مشخص شد

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس تا پیش از روز دوشنبه ابتدا علیرضا ابراهیمی را برای تقویت بخش دفاعی تیم و پر کردن جای محمدحسین کنعانی زادگان به خدمت گرفته بود و سپس از رضا دهقانی بازیکن سابق تیم های نساجی مازندران و سپاهان رونمایی کرد تا در بخش تهاجمی نیز یک وینگر سرعتی و تکنیکی به ترکیب سرخپوشان اضافه شده باشد. 

روز دوشنبه یکم شهریور ماه هم اگر مشکل خط خوردگی در برگه فسخ قرارداد علی نعمتی وجود نداشت، این بازیکن به عنوان سومین خرید پرسپولیس قراردادش را به صورت رسمی ثبت می‌کرد که به دلیل همین مشکل، این خرید به امروز موکول شد.

قرار است خط خوردگی برگه قرارداد علی نعمتی صبح امروز با حضور این بازیکن و مدیر برنامه هایش در دفتر باشگاه شهرخودرو که در تهران قرار دارد، مرتفع شود و این بازیکن و مدیر برنامه هایش بلافاصله پس از آن به باشگاه پرسپولیس می‌روند تا به صورت رسمی قرارداد پرسپولیس شدن مدافع فصل گذشته شهرخودرو امضا شود.

با این وصف پس از ابراهیمی و دهقانی باید نعمتی را سومین خرید یحیی گل محمدی به شمار آورد؛ بازیکنی که توانایی بازی در پست دفاع چپ و دفاع میانی را دارد و مانند کاپیتان فصل گذشته گل گهر برای تقویت بخش دفاعی تیم به اردوی سرخپوشان اضافه خواهد شد.

جزئیات قرارداد علی نعمتی با باشگاه پرسپولیس نوشته شده و این بازیکن برای دو سال با مدیران باشگاه به توافق رسیده است. امروز نیز این قرارداد ثبت رسمی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-08-24 05:55

افزودن دیدگاه جدید