کد مطلب: 

259929

ستاره پرسپولیس در نزدیکی سپاهان

سرنوشت شهریار مغانلو به علامت سوال بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شده است و شاید او در فصل آینده با پیراهن اصلی ترین رقیب پرسپولیس به میدان برود.
ستاره پرسپولیس در نزدیکی سپاهان

به گزارش ایران پژواک، چند روزی از پایان لیگ بیستم سپری شده و تیم‌های مختلف به صورت زیرپوستی تلاش خود را برای بستن تیمی قدرتمند در مسابقات آماده کرده‌اند، تا از همین حالا بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی شکل بگیرد و علاقمندان به فوتبال در انتظار اخبار هیجان انگیز آن باشند.

از همین حالا یکی از جذاب ترین پرونده‌های نقل و انتقالات روی میز قرار گرفته و طی روزهای آینده سرنوشت شهریار مغانلو روشن می‌شود؛ بازیکنی که ساعاتی پیش تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد تا تکلیف خود را با باشگاه سانتاکلارا روشن کند؛ باشگاهی که کلید حل این معمای بزرگ فوتبال ایران است.

در سوی دیگر محرم نویدکیا در کنفرانس پیش از دیدار پایانی فصل از لژیونر شدن سه بازیکن تیمش حرف زد که یکی از آنها محمد محبی بود. پس از پایان بازی از این بازیکن تقدیر شد ولی او در مصاحبه با خبرنگاران علی رغم اینکه حضورش در لیگ پرتغال برای فصل آینده را قطعی دانست از نام بردن تیمش خودداری کرد تا بر ابهامات بیفزاید.

اما اینطور که خبر می‌رسد باشگاه بعدی محمد محبی هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان باشگاه سانتاکلارای پرتغال است و در صورتی که این فرضیه را در نظر بگیریم، می‌توانیم فرضیه دیگری را در این زمینه مطرح کنیم و آن هم معاوضه محمد محبی و شهریار مغانلو است.

در این رابطه باشگاه پرتغالی خواهان مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای آزاد کردن شهریار مغانلو شده و در این بین باشگاه پرسپولیس به صراحت اعلام کرده که توانایی پرداخت این مبلغ را به سانتاکلارا ندارد، ولی برای سپاهان قطعا ماجرا با توجه به وارد شدن محبی به این معامله متفاوت است و با توجه به بند فسخ محبی که حداقل ۱۲۰ هزار دلار تعیین شده، محمدرضا ساکت شرایط مناسب تری برای جذب شهریار مغانلو نسبت به مدیران پرسپولیس پیش رو دارد.

به این موارد باید علاقه محرم نویدکیا را نیز به این مهاجم بلندقامت و زهردار فوتبال ایران اضافه کرد. نویدکیا که در اولین سال مربیگری نیز شهریار را در لیست بازیکنان مدنظر خود قرار داده بود، تنها به این دلیل موفق به جذب این بازیکن نشد که مغانلو راهی فوتبال اروپا شد و اگر در ایران می‌ماند شاید از ابتدای لیگ بیستم برای سپاهان به میدان می‌رفت، اما حالا یکسال گذشته و محرم نویدکیا با فرمول دیگری در آستانه جذب مهاجم مورد علاقه خود قرار گرفته است.

پرسپولیس و سپاهان رقابت جانانه ای را در لیگ بیستم برای کسب قهرمانی تا هفته پایانی دنبال کردند و به نظر می‌رسد این رقابت همچنان علی رغم نمایش خوبی که استقلال در هفته‌های پایانی لیگ داشت، جدی ترین رقابت برای کسب عنوان قهرمانی باشد و در این مسیر حالا سپاهان روی یکی از مهم ترین مهره‌های پرسپولیس دست گذاشته و به آن نزدیک شده که در نیم فصل دوم با اضافه شدن به این تیم، نقش پررنگی در موفقیت‌های سرخپوشان در لیگ و آسیا داشت. اگر این انتقال که شواهد نشان می‌دهد به سود باشگاه اصفهانی رقم خواهد خورد، نهایی شود، از همین حالا می‌توان گفت رقابت برای کسب قهرمانی لیگ بیستم میان پرافتخارترین تیم‌های لیگ آغاز شده و باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به آن چگونه خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-08-07 21:29

افزودن دیدگاه جدید