کد مطلب: 

259557

چه بر سر شیخ دیاباته آمد؛ آقای گل کجاست؟

از هفته‌ها پیش مشخص بود که باشگاه استقلال شیخ دیاباته را نمی‌خواهد و قرارداد او برای فصل جاری تمدید نخواهد شد.
چه بر سر شیخ دیاباته آمد؛ آقای گل کجاست؟

به گزارش خبرورزشی، یکی از دلایل می‌تواند شکایت شیخ از باشگاه استقلال به فیفا باشد. او در حالی که هنوز بازیکن تیم است از باشگاه به فیفا شکایت کرده تا مطالبات معوقه خود را دریافت کند. واقعا هم نمی‌توان به شیخ ایراد گرفت چرا که در فوتبال حرفه‌ای این طور تعریف شده که باشگاه باید در زمان‌های تعیین شده دستمزد بازیکن را پرداخت کند و روی این مسئله خیلی تاکید دارند تا جایی اگر فدراسیون فوتبال متوجه شود باشگاهی در پرداخت دستمزدها با مشکل مواجه شده است می‌تواند رای به خروج تیم از لیگ حرفه‌ای و حضورش در لیگ آماتور دهد که بارها و بارها این اتفاق رخ داده است. البته نه در فوتبال ایران بلکه در فوتبال حرفه‌ای دنیا ... 

مشکلات مالی این فصل استقلال و هم چنین درگیری‌های مدیریتی در این باشگاه هم جام قهرمانی را از استقلال گرفت و هم موجب شد شیخ دیاباته‌ای که در امر گلزنی موفق بود و آقای گل لیگ برتر شد یکی از کم فروغ ترین بازیکنان تیم آبی در فصل جاری باشد به طوری که دیگر سرمربی او را نمی‌خواهد و قرارداد او برای فصل آینده هم تمدید نخواهد شد. بدون شک فضای حاکم بر استقلال بر شیخ دیاباته که یک بازیکن خارجی بشمار می‌رود چنان تاثیر منفی گذشته است که گلزنی را از یاد برده و از همه مهمتر دیگر اشتیاقی برای بازی ندارد و اصلا بازی نمی‌کند که دروازه تیم حریف را باز کند. بدون شک روحیه این روزهای شیخ با آن بازیکنی که آقای گل لیگ برتر شده بود و بعد از حضور در برنامه فوتبال برتر همه را تحت تاثیر مسایل اخلاقی خود قرار داد قابل قیاس نیست. 

شیخ دیاباته با شکایت از باشگاه استقلال به فیفا همه مطالبات خود را تمام و کمال از باشگاه دریافت خواهد کرد و اگر باشگاه به دنبال پرداخت دستمزدهای معوقه شیخ نباشد با نظر فیفا محکوم به پرداخت دستمزد این بازیکن خواهد شد. تنها در این بین استقلال است که متضرر می‌شود و در فصلی که می‌توانست از شیخ دیاباته بهره ببرد از او یک بازیکن معمولی ساخت!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-07-27 04:13

افزودن دیدگاه جدید