کد مطلب: 

259367

تنها نقطه مثبت استقلال در روزهای بحرانی

مشکلات مدیریتی و مالی استقلال این روزها به اوج خود رسیده است و البته این موضوع تازه‌ای برای آبی‌پوشان نیست.
تنها نقطه مثبت استقلال در روزهای بحرانی

به گزارش ایران پژواک، مشکلات مدیریتی و مالی استقلال این روزها به اوج خود رسیده است و البته این موضوع تازه‌ای برای آبی‌پوشان نیست چراکه سالهاست استقلال درگیر این گونه مشکلات بوده و است. اما این فصل یک موضوع کاملاً متفاوت و البته جالب توجه به نظر می‌رسد و آن نیز ارتباط صمیمانه سرمربی با بازیکنان در اوج نابسامانی‌های باشگاه است.

در چنین شرایطی همواره سرمربی و بازیکنان به دلیل چالش های پیش روی باشگاه دچار اختلاف نظرها و گاهاً بی تفاوتی از سوی بازیکنان در خصوص شرایط موجود باشگاه می شوند این فصل اما به رغم تمامی مشکلات مالی و مدیریتی، بازیکنان با تمام وجود برای سرمربی و هواداران بازی می‌کنند بی آنکه روزنه امیدی به فردای نامعلوم باشگاه داشته باشند و از آن سو سرمربی نیز برای آنکه بازیکنان خود را در شرایط نابسامان باشگاه دچار انگیزه برای ادامه کار کند مجموعه است به موازات کارهای فنی به دنبال تامین بودجه برای پاداش بازیکنان باشد و البته تا به امروز در این امر موفق نشان داده است.

در روزهایی که استقلال غرق مشکلات و حاشیه های گوناگون است شاید ارتباط صمیمانه سرمربی و شاگردانش تنها نقطه مثبت آبی پوشان در این فصل باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-07-21 01:12

افزودن دیدگاه جدید