کد مطلب: 

258914

عکس دختری که پدرش او را آزار شیطانی داد

پدر متجاوز که دخترش را به خاطر آزار های شیطانی به قتل رسانده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
عکس دختری که پدرش او را آزار شیطانی داد

به گزارش رکنا، تجاوز به دختر 10 ساله توسط ناپدری در امریکا موج نگرانی ها را به وجود آورد. پدر روانی پس از تجاوز به دختر بچه او را کشت. این مرد بی رحم پس از تجاوز توسط پلیس آمریکا بازداشت شد. متهم که در سال 2018 اقدام به تجاوز و قتل دختر 10 ساله اش زده بود پس از دستگیری در اعترافات خود گفت که پس از چندین بار تجاوز تصمیم به قتل گرفت تا رازهایش برای همیشه پنهان بماند و رسوایی به بار نیاید.

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که متهم دخترش را به پارک برده تا با دوستانش بازی کند ولی پس از بازی در برنامه از قبل طراحی شده او را به قتل رسانده و جسدش را در یک چهارچرخ دستی در کنار جاده ای جنگلی رها کرده است.

عکس دختری که پدرش او را آزار شیطانی داد

به گفته سخنگوی پلیس، مجرم پس از قتل با تلفن همراه دخترش با اداره پلیس تماس گرفت و مدعی شد که دخترش را خیلی ناگهانی در پارک گم کرده است اما در نهایت با جست و جوهای پلیس و تحقیقات گسترده در این پرونده پدر متجاوز به عنوان مظنون اصلی شناسایی و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی ابتدا منکر تجاوز و قتل دخترش شد اما با بررسی نهایی در پرونده و گزارش پزشکی قانونی مبنی اثرات دی ان ای مردانه در بدن قربانی را تجاوز های پدر پلید به دخترش فاش و متهم به جنایت خود اعتراف کرد.

در حال حاضر با تشکیل پرونده متهم بدون قرار وثیقه راهی زندان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 4
2021-07-08 03:17

افزودن دیدگاه جدید