کد مطلب: 

258869

ملاقات صمیمانه ستاره تیم ملی با عادل فردوسی‌پور

ستاره تیم ملی ایران با حضور در تمرین تیم رسانه ورزش با استقبال ویژه عادل فردوسی پور مواجه شد.
ملاقات صمیمانه ستاره تیم ملی با عادل فردوسی‌پور

به گزارش ورزش سه، ستاره تیم ملی فوتبال ایران که پس از پایان بازی های مقدماتی جام جهانی برای گذراندن تعطیلات به ایران سفر کرده بود در آخرین روزهای حضورش در کشور پیش از بازگشت به انگلیس، در تمرین تیم رسانه ورزش حضور یافت.

عادل فردوسی پور، در خوشامدگویی که به جهانبخش داشت گفت: از علیرضا خیلی تشکر می کنم که در بین ما حضور یافت. می دانم که در این مدتی که در ایران حضور داشته کلی پیشنهاد قابل توجه از ما بهتران داشته است. او از معدود بازیکنان فوق العاده خوش اخلاق، آقا و جنتلمن فوتبال ماست و پیشرفتی که کرده حقش است. خیلی لطف داشته که امروز سر تمرین ما آمد و ما هم برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

جهانبخش هم طی صحبت کوتاهی که با اعضای تیم رسانه ورزش داشت گفت: ما عادت داریم که شما را در یک جای دیگری ببینیم ولی این جا در زمین فوتبال برای خود من هم قشنگ تر است که شما مستقیما به فوتبال علاقه دارید، درگیر هستید و سختی های این رشته را وقتی بیشتر می دوید، بیشتر می فهمید (باخنده). خیلی خوشحالم که شما را می بینیم و رسانه قطعا در هر جایی می تواند نقش مهمی داشته باشد. خیلی دوست داشتم که بیایم و با وجود اینکه سری های قبل توانسته بودم بپیچانم ولی این بار نتوانستم و گفتم که چون قول دادم باید بیایم. سال خیلی سختی داریم و بعدش هم که جام جهانی و امیدوارم که بتوانیم دل همه مردم را شاد کنیم. این تیم اگر نتیجه بگیرد قطعا برای همه خوب است. امیدوارم که این سال خوب به یک صعود قشنگ به جام جهانی بیانجامد.

بعد از این صحبت ها، نوبت به ادموند بزیک، سرمربی تیم اصحاب رسانه رسید که در مورد جهانبخش گفت: جای بسی خوشحالی است که آقای جهانبخش اینجا آمده و در خدمتش هستم. همان طور که گفتند امسال سال سختی است و امیدوارم که بتوانیم سربلند از بازی های ملی بیرون بیاییم و در جام جهانی شاهد درخشش یک نسل دیگر باشیم. علیرضا نیاز به تعریف من ندارد و همه می دانند که بازیکن بسیار قابلی است. چند سال پیش که در خارج از کشور بود بازی اش را دیدم و خیلی خوشم آمد. امیدوارم که شاهد درخشش بیشتر علیرضا باشیم چون در تیم ملی به او خیلی نیاز داریم.

ملاقات صمیمانه ستاره تیم ملی با عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی پور در انتهای این دیدار اضافه کرد: علیرضا در هلند زبان این کشور را یاد گرفت و سپس در انگلیس شروع به یاد گرفتن انگلیسی کرد و الان خیلی حرفه ای این زبان را هم صحبت می کند و این خیلی خوب او است. او آن زمان پیشنهادات چند صد میلیونی را رد کرد و با چند ده هزار دلار به نایمخن رفت و در دسته دو سختی گرفت. هر پیشرفتی که می کند شایستگی اش را دارد؛ او اسیر زرق و برق و هیاهوی رسانه ها نشد و اهل این کارها نبود و راه خود را به بهترین شکل پیش رفت.

گفتنی است که در حاشیه این دیدار، عادل فردوسی پور دو جلد از کتاب هایی که آنها را ترجمه کرده (هنر شفاف اندیشیدن و هنر خوب زندگی کردن) را با امضای خود به جهانبخش تقدیم کرد. جالب اینجاست که فردوسی پور در پیام تقدیم این کتاب ها شعار تیم باشگاهی محبوبش را برای ستاره تیم ملی نوشت: "تو هر هرگز تنها قدم برنمی داری..." او در واکنش به این کار مدعی شد که این یک کری ریز بود و امیدوارم روزی که علیرضا به لیورپول رفت این شب را به یاد بیاورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-07-06 18:39

افزودن دیدگاه جدید