کد مطلب: 

258686

نوراللهی به سیم آخر زد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شرطی برای هواداران تلاش می‌کنیم که مدیریت باشگاه کاری برای‌مان بکند.
نوراللهی به سیم آخر زد

به گزارش فارس، احمد نوراللهی پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود که توانستیم ببریم و 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم. واقعاً به این 3 امتیاز نیاز داشتیم و جای اشتباه نداشتیم. خدا را شکر که برنده بازی بودیم. 

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: کارگروهی مهم است و اقدامات فردی چندان اهمیتی ندارد. خدا را شکر که تیم توانست 3 امتیاز را کسب کند و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم بازهم به پیروزی برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد کسب پنجمین قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد: کادر فنی زحمت می‌کشد و بازیکنان از جان مایه می‌گذارند، اما ما گلایه‌ای از مدیریت باشگاه داریم. نمی‌دانم چه می‌کنند. بازیکنان زحمت می‌کشند، اما باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد و همه نسبت به این موضوع گله دارند. 

نوراللهی با بیان اینکه بحث من در مورد موضوعات مالی است، خاطرنشان کرد: بازیکنان واقعاً از جان مایه می‌گذارند و هر هفته با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند تا مبادا اتفاقی رخ دهد و قهرمان نشویم. همه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. من درصدی نمی‌دانم، اما حدود 50-60 درصد دریافتی داشتیم. ما به عشق هواداران کار می‌کنیم و اگر قرار باشد باشگاه کاری برای ما نکند، اقدام ما یک طرفه خواهد بود. تا آخر عمر مدیون هواداران هستیم و برای آنها زحمت می‌کشیم به شرطی که مدیریت باشگاه کاری برای بازیکنان بکند.

وی درخصوص احتمال تمدید قراردادش، تصریح کرد: کاری به تمدید ندارم و درمورد فصلی صحبت می‌کنم که هنوز تمام نشده است. این فصل یک سال طول کشیده است و همه با جان و دل تلاش کردند و در این شرایط مدیریت جایز نیست کم‌کاری کند. از مدیران می‌خواهم که به تیم کمک کنند. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، اما باشگاه باید به تعهداتی که دارد عمل کند. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که قهرمان لیگ شویم و جام حذفی را هم بگیریم. امیدوارم که بتوانیم در هر دو جام موفق باشیم تا دل هواداران واقعی پرسپولیس را شاد کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-06-30 23:55

افزودن دیدگاه جدید