کد مطلب: 

258612

گرانترین بازیکن استقلال در فصل آینده مشخص شد

مدیر برنامه‌های مهدی قایدی در تلاش است زمینه حضور این بازیکن را در یکی از تیم‌های خوب اروپایی فراهم کند و از سویی در این زمینه با باشگاه استقلال هماهنگ است تا خللی در اجرای این برنامه پیش نیاید.
گرانترین بازیکن استقلال در فصل آینده مشخص شد

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی در تلاش برای ساختن یک تیم جدید برای فصل آینده است و بی توجه به وضعیت فعلی استقلال امیدوار است با تغییر دولت نگاه‌ها به استقلال تغییر کند و یک تیم خوب برای فصل آینده بسازد.

یکی از استراتژی‌های مهم فرهاد مجیدی حفظ مهدی قایدی است و حتی صحبت‌هایی با او داشته که مبلغ قرارداد او را به سطح A در استقلال برساند. یعنی مهدی قایدی بالاترین دستمزد را در بین استقلالی‌ها دریافت کند و این طبیعی است چرا که مهدی قایدی موثرترین بازیکن تیم بشمار می‌رود.

قرارداد مهدی قایدی برای این فصل ۸۵۰ میلیون تومان تنظیم شده بود که این موجب ناراحتی این بازیکن و قهر دو هفته‌ای او پیش از بازی با مس رفسنجان شده بود.

به نظر نمی‌رسد فرهاد مجیدی برای رسیدن به مقصد کار سختی را پیش رو داشته باشد به این خاطر که رابطه خوبی با مهدی قایدی دارد و از سویی این بازیکن با باشگاه استقلال به مدت دو فصل دیگر قرارداد دارد و جدایی او باید با نظر باشگاه باشد.

فرهاد مجیدی بر این باور است مهدی قایدی باید در فصل آخر قراردادش با تیم استقلال فروخته شود.

فرهاد مجیدی همچنین صحبت‌هایی با مهدی قایدی داشته و به او گفته ادامه حضورش در استقلال موجب می‌شود در تیم ملی به جایگاه ثابتی دست پیدا کند و اگر به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی راهی یک تیم خارجی شود شانس بیشتری برای بازی خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-06-28 18:11

افزودن دیدگاه جدید