کد مطلب: 

258405

حسینی: بازیکنان استقلال به دنبال کارت به کارت کردن هستند

دروازه‌بان استقلال، شرایط شاگردان فرهاد مجیدی در چند ماه گذشته را فاجعه دانست و گفت در سال‌های اخیر، مدیران این باشگاه کارایی لازم را نداشتند.
حسینی: بازیکنان استقلال به دنبال کارت به کارت کردن هستند

به گزارش خبرآنلاین، سید حسین حسینی درخصوص پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده گفت: خدا را شکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم. هفته گذشته شرایط روانی خوبی نداشتیم و بچه‌ها مشکل داشتند که باعث شد به طور کامل آماده نباشیم. بازی گره خورده بود و پدیده هم خیلی خوب بازی کرد.

وی درخصوص مشکلات لجستیکی آبی‌پوشان عنوان کرد: در این چند سال اینقدر درباره مشکلات گفتیم که خسته شدیم. بیایید زمین تمرین، رختکن و امکانات ما را ببینید و متوجه می‌شوید که در حد نام استقلال نیست. چرا هر سال مدیریت استقلال به مشکل می‌خورد؟ نمی‌خواهم نام مددی یا فرد خاصی را بیاورم و بگویم آنها ضعیف بوده‌اند. هر سال همین مشکلات بوده و هر مدیرعامل به مشکل خورده و نتوانسته برای استقلال کارایی لازم را داشته باشد.

دروازه‌بان استقلال در مورد دریافتی بازیکنان این تیم گفت: برخی بازیکنان 30 و برخی دیگر 50 درصد گرفته‌اند. قرارداد بازیکنانی که کمتر است هم 60 درصد پرداخت شده است. از سال 91 در استقلال بوده‌ام و هیچ‌وقت اینقدر مشکل نداشتیم. شرایط در چند ماه اخیر فاجعه بوده و بازیکنان جوان ما به دنبال کارت به کارت کردن و مبالغی در حد 2 یا 3 میلیون تومان هستند. اگر بازیکن تمرکز نداشته باشد، نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد.

حسینی با انتقاد از تفاوت امکانات استقلال با باشگاهی چون الهلال عربستان تصریح کرد: تیم بزرگی چون استقلال که این همه هوادار دارد و می‌تواند در آسیا عرض اندام کند، حیف است که در حقش اجحاف شود. درباره پول قراردادها و زمین تمرین صحبت می‌کنیم و خنده‌دار است که درخصوص سالن بدنسازی و استخر حرف بزنیم. چند ماه دیگر با الهلال بازی داریم و اگر آنها امکانات استقلال را ببینند، به ما می‌خندند. در زمین باید با رقیب رقابت کنیم و شرایط باید مساوی باشد.

وی درباره اینکه محمد حسین مرادمند قرار بود دستگیر شود، خاطرنشان کرد: می‌گفتند فوتبالیست‌ها پولکی هستند، اما فوتبال شغل ماست و تا سن خاصی می‌توانیم پول دربیاوریم. شغل دیگری نداریم و باید از این راه پول دربیاوریم. ما هم خانواده داریم و بچه‌ها روی پول خود حساب کرده‌اند. مرادمند هم روی پولش حساب کرده که چک داده و همه بازیکنان مشکل دارند. دلم برای بازیکنان جوان می‌سوزد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-06-21 23:14

افزودن دیدگاه جدید