کد مطلب: 

258060

رضا رشیدپور، مهاجرتش از ایران را تکذیب کرد

رضا رشیدپور با بیان این که «مسئولان رسیدگی کنند که چرا عکس پنجره هواپیما با جمله‌ای احساسی در ذهن مردم این‌طور تعبیر می‌شود که منتشرکننده مهاجرت کرده است»، شایعه رفتن‌اش از ایران را تکذیب کرد.
رضا رشیدپور، مهاجرتش از ایران را تکذیب کرد

به گزارش سیتنا، رضا رشیدپور، شایعه مهاجرتش را که به واسطه انتشار عکسی از پنجره هواپیما با جمله «اما خودم را جا گذاشتم» در صفحه اینستاگرامش شکل گرفته بود، تکذیب کرد.

این مجری شناخته‌شده در لایو اینستاگرامش می‌گوید: «من اهل مسافرت هستم اما هیچ‌وقت در زندگی‌ام اهل مهاجرت نبوده‌ام. الان هم سفر کرده‌ام، نه هجرت و سفرم هم اتفاقا سفری داخل ایران است. من ایران عزیزمان را بسیار دوست دارم. من کشورم را دوست دارم و تمام آرزویم این است که بتوانم کنار مردمم، نفس به نفسِ مردمم زندگی کنم و حرف‌های‌شان، تشویق‌های‌شان، گلایه‌های‌شان و حتی فحش‌های‌شان را، همین‌جا کف خیابان بشنوم. من را چه به مهاجرت؟!»  

مجری برنامه‌هایی چون «سیم آخر»، «شب شیشه‌ای»، «اتفاق»، «حالا خورشید»، «شب شیشه‌ای» و ... می‌افزاید: «این نکته‌ای عجیب است. چرا تا عکس پنجره هواپیما می‌بینیم گمان می‌کنیم کسی مهاجرت کرده است؟! مسئولان گرامی باید به این نکته بپردازند که چرا عکس پنجره هواپیما با جمله‌ای احساسی در ذهن مردم این‌طور تعبیر می‌شود که کسی مهاجرت کرده است. نه! من ایران را خیلی دوست دارم. شاید بگویید ایران، خاک است و این خاک با خاک دیگر چه فرقی می‌کند؟! پس بهتر است بگویم من هم‌وطنم را بسیار دوست دارم و افتخارم این است که شما را در کف خیابان‌ها، در کوچه‌ها، در نانوایی‌ها، در مغازه‌ها و... می‌بینم و با هم حرف می‌زنیم. با هم درد دل می‌کنیم و شما حرف‌هایتان و غصه‌هایتان را می‌گویید. این برای من افتخاری بزرگ است و هیچ وقت نه تمایلی به مهاجرت داشته‌ام و نه مهاجرت می‌کنم. اگر هم برای کسی با عکس پنجره هواپیما سوءتفاهم به وجود آمد، اصلاحش می‌کنم.»

او در پایان با اشاره به کاری که این روزها مشغول ضبط آن است و به گفته خودش قرار است در بستر اینترنت منتشر شود، توضیح می‌دهد: «این روزها به سبب کارم، برنامه‌ای که در حال آماده‌سازی‌اش هستم و خبرهایش را به زودی می‌شنوید و در بستر اینترنت تقدیم‌تان می‌شود، سفر زیاد می‌روم اما مهاجرت هرگز. البته هم‌وطنانی که تصمیم‌شان مهاجرت بوده یا خارج از ایران زندگی می‌کنند به شدت برایم قابل احترامند و این تصمیم شخصی زندگی‌شان بوده است و هیچ ربطی به منِ رضا رشیدپور ندارد. شاید آن هم‌وطن هیچ راهی جز مهاجرت پیدا نکرده است و این موضوعی دینی هم هست. اگر دوست داشتی می‌توانی سیروسیاحت و مهاجرت کنی اما مهاجرت‌کردن جزو علایق و سلایق شخصی من نیست.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (5 رای)
سیتنا 4
2021-06-12 00:51

افزودن دیدگاه جدید