کد مطلب: 

257997

قیمت سکه، طلا و ارز ۱۴۰۰.۰۳.۱۹

هر دلار آمریکا از ۲۳ هزار و ۴۸۸ تومان در روز گذشته در حال حاضر به قیمت ۲۳ هزار و ۵۸۰ تومان رسیده است و هر یورو نیز از روز گذشته تاکنون افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده است.
قیمت سکه، طلا و ارز ۱۴۰۰.۰۳.۱۹

به گزارش ایران پژواک، روند قیمت ها در بازار ارز از روز گذشته تاکنون افزایشی بوده است به طوری که هر یورو از ۲۸ هزار و ۷۶۴ تومان در حال حاضر به قیمت ۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان رسیده است؛ هر دلار آمریکا در حال حاضر به قیمت ۲۳ هزار و ۱۱۳ تومان از مردم خریداری می شود و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۲۱۵ تومان از مردم خریداری می شود.

قیمت هر قطعه سکه امامی نیز از روز گذشته تاکنون افزایش یافته است و در حال حاضر هر قطعه از این سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان به فروش می رسد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز از ۱۰ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان رسیده است.

هر مثقال طلا نیز به عنوان مبدا قیمت گذاری در حال حاضر ۴ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان قیمت خورده است و هر انس طلا در بازارهای جهانی هزار و ۸۸۹ دلار و ۲۹ سنت قیمت دارد.

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز روز چهارشنبه، نوزدهم خردادماه سال ۱۴۰۰، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه را مشاهده می‌کنید:

قیمت سکه، طلا و ارز ۱۴۰۰.۰۳.۱۹

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-06-09 16:14

افزودن دیدگاه جدید