کد مطلب: 

257819

شاهکاری دیگر از مدعی باشگاه‌داری/ ۲۱ میلیارد برای بازیکنی که بازی نکرد!

باشگاه تراکتور با تایید حکم دادگاه عالی ورزش باید ۸۸۰ هزار دلار به بازیکن گینه‌ای بپردازد.
شاهکاری دیگر از مدعی باشگاه‌داری/ ۲۱ میلیارد برای بازیکنی که بازی نکرد!

به گزارش تسنیم، کوین کنستانت بازیکن گینه‌ای سابق تیم فوتبال میلان ایتالیا، در فصل هجدهم لیگ برتر، با قراردادی دو ساله و با سر و صدای فراوان به  تراکتور پیوست اما خیلی زود و بدون حتی یک دقیقه بازی، به دلیل مشکل قلبی و عدم قبولی در تست‌های پزشکی ایفمارک از جمع تراکتوری‌ها جدا شد.

باشگاه تراکتور اما در اتفاقی عجیب پیش از انجام تست‌های پزشکی با این بازیکن قرارداد بسته بود و به همین دلیل، کنستانت پس از فسخ قراردادش از سوی باشگاه تراکتور، به فیفا شکایت و باشگاه تبریزی را به پرداخت ۸۲۰ هزار دلار در محکوم کرد.

پس از این اتفاق، باشگاه تراکتور این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برد اما اکنون خبر می‌رسد دادگاه CAS محکومیت باشگاه تراکتور به پرداخت ۸۲۰ هزار دلار به‌علاوه ۵ درصد سود سالیانه را تأیید کرده است. در مجموع مبلغ جریمه تراکتور در این پرونده با هزینه دادرسی ۸۸۰ هزار دلار است. طبق این رأی باشگاه تبریزی ظرف ۴۵ روز باید مطالبات کوین کنستانت را پرداخت کند.

تراکتوری‌ها چند روز پیش نیز به پرداخت ۴۷۵ هزار دلار به آنتونی استوکس و ۱۷۵ هزار دلار به لی‌هری‌ اروین محکوم شده بودند و به این ترتیب باشگاه تبریزی باید در چند روز آینده حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به سه طلبکار خارجی خود (استوکس، اروین و کنستانت) پرداخت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-06-03 02:22

افزودن دیدگاه جدید