کد مطلب: 

257744

مردی که به دنبال کشف طلای حلقه همسر آینده اش بود، فهمید که همسر ندارد

یک مرد آمریکایی از کودکی دوست داشت که با دستان خودش حلقه ازدواج برای نامزدش را درست کند و طلا و الماس این حلقه را پس از 5 سال پیدا کرد، اما سپس فهمید هنوز همسر ندارد.
مردی که به دنبال کشف طلای حلقه همسر آینده اش بود، فهمید که همسر ندارد

به گزارش سیتنا از اسپوتنیک، یک جوان 26 ساله آمریکایی پنج سال از عمر خود را برای استخراج طلا برای یک حلقه نامزدی صرف کرد، یک الماس و مقداری طلا پیدا کرد و به دنبال عروس رفت، زیرا پس از یافتن الماس و طلا، اکنون متوجه شد که کسی را ندارد که به او حلقه را هدیه بدهد. او داستان خود را سپس در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

کریستین لیدن پنج سال است که در ایالت واشنگتن زادگاه خود استخراج طلا می کند تا یک انگشتر منحصر به فرد برای عروس آینده بسازد. این مرد از روزهای مدرسه ارزو داشت که به طور مستقل تمام طلا و سنگهای تزئینی این حلقه را بدست آورد. اما او هرگز انتظار نداشت که یک الماس بزرگ با وزن 2.2 قیراط پیدا کند.

این کشف در پارک ایالتی "دهانه الماس" در ایالت آرکانزاس رخ داد، جایی که لیدن و یکی از دوستانش هنگام سفر در کشور به دنبال طلا بودند. "

کارکنان پارک تایید کردند که کریستین لیدن یک الماس زرد بزرگ پیدا کرده است.

لیدن همچنین اظهار داشت که امیدوار بود در بهترین حالت چند سنگ کوچک برای انگشتر پیدا کند و الماس مرکزی قرار است از یک جواهری خریداری شود. با این حال، اکنون این کار ضروری نیست و او فقط باید حلقه عروسی بسازد و دختری را پیدا کند که با ازدواج با او موافقت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-31 17:33

افزودن دیدگاه جدید