کد مطلب: 

257489

تجاوز به خانم سلبریتی در 19 سالگی

لیدی گاگا خواننده مشهور آمریکایی در یک مصاحبه تلویزیونی پرده از تجاوز جنسی یکی از تهیه کنندگان برنامه اش برداشت.
تجاوز به خانم سلبریتی در 19 سالگی

به گزارش رکنا، خواننده معروف در برنامه تلویزیونی فاش کرد که در سن ۱۹ سالگی زمانی که تازه وارد دنیای موسیقی شده بود از سوی تهیه کننده اش مورد تجاوز وحشیانه ای قرار گرفت و پس از چند ماه حبس و آزار در استودیوی موسیقی باردار شد.

لیدی گاگا در ادامه صحبت هایش افزود که هیچ وقت نام و نشانی از تهیه کننده متجاوز فاش نمی کند اما مرد بی رحم پس از تجاوز و بارداری او را با شکم برآمده در گوشه خیابان رها کرد و رفت و همین موضوع باعث بیماری های روحی و روانی وی شد که در نهایت پس از دو سال و نیم توانست دوباره به عرصه هنر و موسیقی برگردد.

گاگا درباره روزی که مورد تجاوز قرار گرفت گفت: من ۱۹ سالم بود و در دنیای موسیقی مشغول به کار شده بودم که تهیه‌کننده آمد و گفت لباس‌هایت را دربیار و وقتی با ممانعت من رو به رو شد با تهدید به این که موسیقی و کارهایم را آتش می زند من را وادار به رابطه کرد و مورد تجاوز قرار داد و شدت درد روحی که به من وارد شد به اندازه ای بود که بدن خودم را حس نمی‌کردم، اولش درد وحشتناکی احساس کردم، بعد سِر شدم و تا هفته‌ها مریض بودم و پس از مدتی متوجه شدم باردار هستم.

لیدی گاگا در ادامه صحبت هایش گفت که بهبودی‌اش دو سال و نیم طول کشیده اما با کوچک‌ترین تحریک آن درد‌های جسمی و روانی باز می‌گردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-24 08:32

افزودن دیدگاه جدید