کد مطلب: 

257360

مجیدی: بعد از دربی دیگر دیاباته را ندیدم!

سرمربی استقلال می گوید تیمش در نیمه دوم با تغییر سیستم توانسته ذوب آهن را شکست بدهد.
مجیدی: بعد از دربی دیگر دیاباته را ندیدم!

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی بعد از برد استقلال مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح حرفهایش را در ادامه می خوانید:

**از موقعیت هایمان استفاده نمی کنیم

بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم، در نیمه دوم اما یکی از زیباترین فوتبال ها را از استقلال دیدیم. بچه ها فوق العاده بودند و خوب کار کردند. مثل بازی های گذشته اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. مقابل ذوب آهن در لیگ و پرسپولیس مستحق شکست نبودیم. در ایجاد موقعیت خوب عمل می کنیم اما در زدن ضربات آخر دقت نمی کنیم. باید با بچه ها صحبت کنیم و این مشکل را برطرف کنیم. 

**امیدوارم در مراحل بعدی حذفی هم موفق باشیم

با توجه به اینکه آخر لیگ است و بازی های فشرده است، باید از موقعیت ها استفاده کنیم. در کل از بچه ها راضی هستم و امیدوارم در مراحل بعدی جام حذفی هم موفق باشیم.

**تیم من همچنان خسته است

بازی های آسیایی تورنمنت سختی بود  وتیم های خوبی حضور داشتند. بعد از بازگشت از عربستان اکثر بازیکنان خسته بودند. دربی را هم پیش رو داشتیم و بازی سختی بود. در کل تیم ما خیلی خسته است و بازیکنان شادابی قبل از لیگ قهرمانان را ندارند. از این رو ما هر چند روز یکبار بازی می کنیم و تایم ریکاوری محدود است.

**اعتراض به برنامه ریزی مسابقات؟

برای ما برنامه ریزی سازمان و تغییر برنامه تفاوتی نمی کند.

**با تعویض هایی که انجام دادیم، شرایط تغییر کرد

من فکر می کنم با تعویض هایی که انجام دادیم روند بازی را تغییر دادیم. اسماعیلی یک خط جلوتر رفت و چیزی که در ذهنمان بود توسط تیم به خوبی انجام شد.

**بعد از دربی از دیاباته بی خبرم

من هیچ اطلاعی از دیاباته ندارم. کادرپزشکی به من گفتند پایش درد می کند و مصدوم است. فکر می کنم الان هم فیزیوتراپی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-19 22:47

افزودن دیدگاه جدید