کد مطلب: 

257269

دستیار سابق فرهاد مجیدی استعفا داد

سرمربی سایپا گفت که داور چهارم دیدار این تیم با پیکان باید به تعویض‌ها توجه می‌کرد، اما از فاصله ۵۵ متری برای شاگردان تارتار پنالتی گرفت.
دستیار سابق فرهاد مجیدی استعفا داد

به گزارش ایران پژواک، فراز کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا استعفای او از هدایت سایپا به اتفاقات روز گذشته (یکشنبه) مرتبط است یا خیر، گفت: به اتفاق دیروز نه. من ۲۵ سال است که مربیگری می‌کنم و بچه نیستم. من سه روز پیش به فدراسیون فوتبال رفتم و به مسئولان کمیته صیانت از سلامت و حراست فدراسیون گفتم که اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ داده است، آنها را رصد کنید.

وی با انتقاد از چینش داوران دربی خودروسازان اظهار داشت: فکر می‌کنید خروجی این جلسات چه بود؟ ما با نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان برای بقا در لیگ برتر رقابت می‌کنیم، بعد افشاریان داور وسط بازی ما با پیکان را از مازندران و کمک‌های او و داور چهارم را از اصفهان انتخاب کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه پیکانی‌ها شش بار در این مسابقه تعویض کرده‌اند، بیان کرد: داور چهارم در دقیقه ۸۵ از فاصله ۵۵ متری با صحنه اعلام پنالتی کرده است. وظیفه اصلی او  این بوده است که تعویض‌ها را بررسی کند، اما حواسش به این موضوع نبوده و به دنبال گرفتن پنالتی برای پیکان بوده است. مرا استخدام کرده‌اند که درباره مسائل فنی برنامه‌ریزی کنم. حالا که کار از مسائل فنی خارج می‌شود، کاری از دستم برنمی‌آید و عطای کار کردن را به لقایش بخشیدم.

«هفت هشت امتیاز در هفته‌های اخیر جابه‌جا شده است و سایپا هم تیم بالای جدولی نیست.»، کمالوند ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: دیگر کاری از دستم برنمی‌آید. ما کلی زحمت کشیدیم تا شرایط روانی تیم را برگردانیم، اما فایده‌ای ندارد و جای دو تیم با یک پرچم و یک سوت تغییر می‌کند. الان می‌خواهند داور را محروم کنند، اما این به چه درد سایپا می‌خورد!؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه سایپا با جدایی او موافقت کرده است یا خیر، تصریح کرد: من یک ریال از سایپا نگرفتم که بحث مالی داشته باشم و از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم. دیگر کشش ندارم و کاری از دستم برنمی‌آید. به رئیس کمیته داوران گفتیم در هفته‌های پیش رو مراقب باشد، اما در همین چند هفته اتفاقات عجیبی رخ داده است. داور وسط از مازندران انتخاب می‌شود، کمک‌ها و داور چهارم هم از اصفهان.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به حاشیه‌هایی که در بدو ورودش به این باشگاه به وجود ‌آمد و گفته شد سراجی باعث بقای سایپا در لیگ برتر می‌شود، گفت: پس از ۲۵ سال مربیگری می‌دانم که همه این اتفاقات برنامه‌ریزی شده بود. این داستان را کلید زدند که شرایط را برگردانند و هدفمند جلو آمدند تا به هدف خود برسند. ابتدا گفتند کمالوند ۱۰ میلیارد تومان گرفته است. بعد گفتند سراجی عضو هیئت مدیره است و ما را در گودال انداختند. اگر می‌خواهید بدانید در فوتبال چه خبر است، همین چهار هفته را بررسی کنید.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است به استقلال بازگردد یا خیر، اظهار داشت: نه در سایپا می‌مانم و نه به استقلال می‌روم. خیلی خسته شده‌ام و می‌خواهم استراحت کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-17 16:07

افزودن دیدگاه جدید