کد مطلب: 

257142

مشاور ایتالیایی برای سرمربی استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با ذوب آهن خسته بودیم با این حال خوب بازی کردیم و 7-8 موقعیت گل داشتیم اگر دو موقعیت ما گل می‌شد الان همه به به چه چه می‌کردند.
مشاور ایتالیایی برای سرمربی استقلال

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد شرایط تیمش و بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشامد می‌گویم به خبرنگاران عزیز که سرتمرین آمدید. بازی با ذوب آهن خسته بودیم با این حال خوب بازی کردیم و 7-8 موقعیت گل داشتیم اگر دو موقعیت ما گل می‌شد الان همه به به چه چه می‌کردند اما اکنون همه تمرکز مان روی بازی با پرسپولیس است تا بازی خوبی انجام بدهیم.

وی افزود: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه حساس است برای بازیکنان،کادرفنی و هواداران دو تیم همیشه حساس است. برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد هستیم و از بازیکنان خواسته ام به جز برد به چیز دیگری فکر نکنند با وجود احترامی که برای پرسپولیس وو کادرفنی این تیم قائل هستیم فقط به دنبال برد هستیم.

مجیدی در مورد غایبان استقلال در دربی گفت: فقط متین کریم زاده و  آرش رضاوند نیستند.

سرمربی آبی پوشان در مورد داوری مسابقه فردا گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

مجیدی در مورد اینکه سورپرایزی برای دربی دارد گفت: چیز خاصی نیست.

سرمربی استقلال در مورد اینکه کدام بازیکنان قراردادهایشان را تمدید خواهند کرد، گفت: این همه تیم در لیگ است. مگر پرسپولیس و سپاهان نمی‌خواهند قرار داد بازیکنان‌شان را تمدید کنند اما این صحبت‌ها فقط مال باشگاه استقلال است. متاسفانه  در دو سال گذشته تیم استقلال بر اساس تفکرات سرمربی بسته نشده است اما به هواداران می‌گویم اجازه نمی‌دهم دیگر چنین اتفاقی رخ بدهد و اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی هم  از استقلال جدا شود. برخی بازیکنان قراردادشان تمام شده که با آنها هم تمدید می‌کنیم و چند  بازیکن مدنظرم است که شخصابا آنها صحبت می کنم و بعد از اینکه موافقتشان را گرفتم اسامی آنها برای حضور در استقلال اعلام می‌شود.

همچنین سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز از حضور یک مشاور ایتالیایی در این تیم خبر داد.

با اعلام فرهاد مجیدی، قرار است یک مشاور ایتالیایی که سابقه مربیگری و نشستن روی نیمکت تیم ملی ایتالیا را دارد تا پایان لیگ به او کمک کند. این مربی ایتالیایی بعد از زدن واکسن کرونا به ایران سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-12 21:11

افزودن دیدگاه جدید