کد مطلب: 

257068

دفاعی که همه زحمات را به باد داد

استقلال شب گذشته علی رغم نمایشی هجومی مقابل ذوب آهن شکست خورد.
دفاعی که همه زحمات را به باد داد

به گزارش ایران پژواک، شب گذشته استقلال در شرایطی بازی را به ذوب آهن واگذار کرد که در صورت پیروزی در این دیدار و با توجه به تساوی سپاهان و پرسپولیس، می توانست شرایط بهتری در جدول پیدا کند و یک بار دیگر خود را در قامت مدعی جدی قهرمانی مطرح کند.

آبی ها دیشب اما مقابل ذوب آهن با دو گل بازی را واگذار کردند. دو گلی که از روی ضعف خط دفاعی و عملکرد نامطمئن دروازه بان این تیم به دست آمد. در دقیقه 7 استقلال روی یک سانتر دروازه خود را باز شده دید. سانتری که با توجه به مدافعان قد بلند و سرزن استقلال، کسی انتظار گل شدنش را نداشت. در نیمه دوم هم در شرایطی که استقلال سراپا حمله بود، یک لو دادن توپ توسط عارف غلامی در قلب دفاع، خیلی راحت فرصت را در اختیار میلاد جهانی قرار داد تا دروازه برای بار دوم باز شود. استقلال علی رغم عملکرد قابل قبول در خلق موقعیت اما در برهه های حساس و تعیین کننده بازی به دلیل اشتباهات مدافعینش دروازه خود را باز شده دید تا امکان بازگشت به بازی از بین برود. 

با این شرایط باید دید که کادرفنی استقلال چه تدبیری برای بهبود عملکرد خط دفاعی این تیم به کار خواهد بست. دفاعی که از لیگ قهرمانان آسیا ضعف هایی جدی را به خود دیده بود و حالا باید دید در دیدار آینده مقابل پرسپولیس که بسیار هم مهم است، چه عملکردی را به جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-10 11:30

افزودن دیدگاه جدید