کد مطلب: 

257016

پست نادری را تغییر دهید/ استقلالی‌ها فعلا آسیا را فراموش کنند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فرهاد مجیدی در صورت تغییر پست در بازی محمد نادری، هم از او بهتر بازی می‌گیرد و هم نقطه ضعف تیمش را برطرف می‌کند.
پست نادری را تغییر دهید/ استقلالی‌ها فعلا آسیا را فراموش کنند

به گزارش ایران پژواک، تیم فوتبال استقلال که با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا توانست به عنوان تیم نخست گروه سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شود، حالا و در بازگشت به تهران دو بازی مهم و حساس مقابل ذوب آهن و پرسپولیس در پیش دارد که نتایج این دو بازی در سرنوشت این تیم در لیگ برتر هم تاثیر گذار است.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص اظهار داشت: به استقلالی‌ها توصیه می‌کنم حتماً عربستان، لیگ قهرمانان آسیا، الهلال، میزبانی و مسائلی از این قبیل را فراموش کنند. فکر کردن و صحبت کردن در خصوص این موارد تمرکز آبی‌ها را بر هم می‌ریزد و این باعث می‌شود آنها در دو بازی مهمی که در لیگ برتر پیش رو دارند نتایج لازم را نگیرند.

وی افزود: امروز بازی با ذوب آهن و پرسپولیس همان قدر مهم است که بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اهمیت دارد و لذا مجموعه باشگاه استقلال باید تمرکز کامل شان را روی این بازی بگذارند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: یکی از نقاط ضعف بزرگ استقلال در ماه‌های اخیر که در آسیا هم بروز کرد، قلب خط دفاعی و مشخصاً کمبود و یا بهتر است بگویم نبود فاکتور سرعت در قلب خط دفاعی است. در حالی که در فوتبال مدرن دنیا سرعت لازمه مدافعان میانی است، متاسفانه هیچیک از مدافعان میانی حال حاضر این تیم سرعت لازم را برای بازی در این پست ندارند و این نقطه ضعف را ما در عربستان به وضوح مشاهده کردیم.

صاحب جمعی تصریح کرد: الان که زمان نقل و انتقالات نیست و نمی‌شود این نقطه ضعف را با جذب بازیکن برطرف کرد، توصیه می‌کنم فرهاد مجیدی در پست بازی محمد نادری تغییر ایجاد کند و این نقطه ضعف تیمش را از بین ببرد.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: محمد نادری سرعت بسیار خوب و قد بلندی دارد. او با هوش است و در کنار اینها با بازی سازی هم بیگانه نیست. ضربات سر را خوب می‌زند و به طور کلی گزینه‌ای مناسب برای حضور در قلب خط دفاعی است. ضمن اینکه سابقه و تجربه حضور در این پست را هم دارد و قبلاً یک مدافع میانی بوده است. لذا به مجیدی توصیه می‌کنم در اولین فرصت در پست بازی نادری تغییر ایجاد کرده و او را در دفاع میانی به کار گیرد و میلیچ را در دفاع چپ. این‌طوری هم از هردوی این نفرات به صورت همزمان استفاده کرده و هم با حضور نادری در دفاع میانی، سرعت نیز در قلب دفاع آنها ایجاد می‌شود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: به جرات می‌گویم هیچ مهاجمی در فوتبال ایران پیدا نمی‌کنید که در کورس با محمد نادری از او پیشی بگیرد، چون نادری سرعت بسیار خوبی دارد و شاهد این ادعای من، گلی است که او به تیم الشرطه عراق زد. در آن صحنه به خوبی دیده شد او با چه سرعتی خودش را به نقطه کور خط دفاعی تیم عراقی رساند و قبل از اینکه توپ قایدی به زمین برخورد کند، ضربه‌ای دقیق و سرعتی را به سمت دروازه زد.

صاحب جمعی در ادامه خاطرنشان ساخت: البته تمرکز کادر فنی و تیم روی بازی‌های داخلی، باعث نشود تا مدیران باشگاه از اقدامات موثری که باید قبل از دیدار با الهلال انجام دهند باز بمانند. مدیریت باشگاه وظیفه مهمی را بر دوش دارد و آنها باید ضمن حفظ شاکله تیم، بتوانند با نظر سرمربی بازیکنان مورد نیاز را هم به منظور ترمیم و تقویت تیم در اختیار بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-08 23:50

افزودن دیدگاه جدید