کد مطلب: 

256532

با کودتای انگلیسی؛ سوپرلیگ اروپا منحل شد

در حالیکه سوپرلیگ اروپا طی 48 ساعت آینده به مورد توجه‌ترین موضوع بین اهالی فوتبال تبدیل شده، شایعات پیرامون این تورنمنت دوباره افزایش یافت و با انصراف تیم‌‎های انگلیسی همراه شد تا بحران جدی در این باره صورت بگیرد.
با کودتای انگلیسی؛ سوپرلیگ اروپا منحل شد

به گزارش سیتنا، درحالیکه پس از گفتگوی تلویزیونی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا در برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، ابهامات پیرامون تشکیل این تورنمنت بزرگ و مهیج تا حدود زیادی برطرف شده بود، دوباره شایعات و گمانه‌زنی‌ها توسط رسانه‌های قاره سبز در این خصوص قوت یافت.

ابتدا رسانه‌ها پس از تجمع طرفداران چلسی اعلام کردند که این باشگاه به دنبال کناره‌گیری است و سپس منچسترسیتی و منچستریونایتد به دو باشگاه دیگری تبدیل شدند که طبق گفته‌ها قصد کناره گیری داشتند. بعد از این اخبار اما اسکای اسپورت اعلام کرد که هیچ تیم انگلیسی قصد کناره گیری نخواهد داشت!

پس از کش و قوس‌های زیادی که در این میان وجود داشت، ابتدا باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی انصرافش را اعلام کرد و به دنبالش 5 باشگاه دیگر هم بیانیه‌هایی رسمی صادر کردند تا به حضور در سوپرلیگ اروپا به صورت رسمی پایان بدهند.

کودتای باشگاه‌های انگلیسی پس از جلسات بوریس جانسون، نخست وزیر کشور انگلیس و وعده‌های فیفا و یوفا موجب شد تا اکنون  فلورنتینو پرز به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید که برای نجات باشگاه‌های بزرگ سوپرلیگ را تاسیس کرده و ریاستش را برعهده بگیرد، وارد چالش جدی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (3 رای)
سیتنا 4
2021-04-21 17:39

افزودن دیدگاه جدید