کد مطلب: 

256388

حباب سکه بهار آزادی به ۳۷ هزار تومان رسید

در بیست و هشتمین روز بهار، بازار فلزات گرانبها کار خود را با نوسان افزایشی نرخ ها آغاز کرد و در نیمه روز این بازار تقریبا آرام گرفت.
حباب سکه بهار آزادی به ۳۷ هزار تومان رسید

به گزارش ایران پژواک، در نیمه امروز هر سکه امامی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۹۰۰ تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

به دلیل کاهش شدید تقاضا در نتیجه تعطیلی اجباری اصناف و واحدهای صنفی، امروز حباب سکه امامی به ۲۳۳ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی به ۳۷ هزار تومان، حباب نیم سکه به ۱۱۱ هزار و ۹۰۰، حباب ربع سکه به یک میلیون و ۳۵۷ هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم به ۹۷۲ هزار تومان کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار یک میلیون و ۴۱۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شده است.

در بازار جهانی هر انس طلا به قیمت ۱.۷۷۶.۳۷ دلار معامله می شود.

در بازار ارز نیز هر دلار آمریکا به نرخ ۲۳ هزار و ۹۹۴ تومان و هر یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۶۲۶ تومان فروخته و همچنین هر دلار به قیمت  ۲۳ هزار و ۵۱۹ تومان و هر یورو به نرخ ۲۸ هزار و ۵۹ تومان از مردم خریداری می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-04-17 16:23

افزودن دیدگاه جدید