کد مطلب: 

256235

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ فروردین

اگر روند افزایش حجم و ارزش معاملات در بازار ادامه داشته باشد، با تزریق نقدینگی در روزهای آینده احتمال بازگشت شاخص وجود دارد.
پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ فروردین

به گزارش ایران پژواک، بازار سهام در جریان معاملات امروز (۲۳ فروردین) با افزایش نسبی تقاضا همراه بود. برخی از نمادهای بزرگ همچنان در صف فروش و برخی دیگر به رنگ سبز بودند.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه به مثبت شدن برخی از نمادها در جریان معاملات امروز بازار سهام اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات امروز بازار، تعدادی از نمادها بدون حمایت خاصی سبز شدند. با وجود اینکه تعداد زیادی از نمادها هچمنان در صف فروش قفل بودند اما تعداد نمادهای مثبت نسبت به روزهای گذشته افزایش یافت.

این کارشناس بازار سرمایه به میزان خرید و فروش در معاملات امروز اشاره کرد و توضیح داد: فروش حقوقی‌ها در بازار امروز در کنار خریداران برخی از نمادهای خودرویی افزایش یافت.

رضایتی در ادامه اظهار کرد: بورس در جریان معاملات امروز بدون خبر و سیگنال بیرونی، با نشان دادن یک واکنش طبیعی نسبت به نزول روزهای گذشته شاخص، به سمت مثبت شدن حرکت کرد.

او با اشاره به اینکه احتمال دارد در روزهای آینده تعداد نمادهای مثبت افزایش یابد، توضیح داد: با توجه به روند افزایشی حجم معاملات در بازار امروز، اگر تزریق نقدینگی در بازار از روزهای آینده آغاز شود و افزایش یابد، احتمال مثبت شدن تعدادی از نمادها زیاد است.

مهدی رضایتی به قفل بودن نمادهای زیادی در صف فروش اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته تعداد زیادی از نمادها در صف فروش قفل بودند و به دلیل کاهش قیمت طولانی مدت و رسیدن به قیمت مناسب، احتمال بازگشت آن‌ها وجود دارد.

او در پایان گفت: با توجه به رسیدن شاخص به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی، بر اساس واکنش‌های بازار، اگر تزریق نقدینگی از روزهای آینده شروع شود، احتمال دارد در هفته آینده شاهد روند متعادل‌تری در بازار باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-04-12 23:52

افزودن دیدگاه جدید